Wie heeft zijn paard een nickname gegeven?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 16:39

Mijn Welsh heet op papier "lange Voren george" maar ik noem hem Greg, Greggel, witte (op de zeldzame momenten), ouwe bok Knipoog En als hij weer "vrouwelijk" (lees, "oeh, ben je mal dan worden m'n mooie voetjes vuil") bezig is durf ik er zelfs Gregorientje naar te roepen...Soms is ie zooo homo *LOL* Haha!
Z'n "echte" naam (van de wedstrijden enzo) is Gregory. Zo heette ie al toen ik hem kocht. En naar Joske luistert hij ook heel goed want zo noemde de 2e eigenaar hem (nou ja die noemde hem Georgske is ongeveer hetzelfde)..heeft nogal wat namen als ik het zo bekijk...
Hij luistert naar alles wat ik roep, maar nog het beste naar een gewone fluittoon. Net een hondje dan komt ie meteen.

Foxy is gewoon Fox, Gypsy Eyes is Gypke en Vanta is Van of V(F)anny....die durf ik soms zelfs Vicky Blue te noemen...(naar die film Mickey Blue eyes zoals jullie weten heeft ze een blue eye Knipoog heb er enkel Vicky ipv Mickey van gemaakt )


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: b000tje, bellieee, carin0903, Cjuan, Ellebel, Firebug, Inney, Ladypronk, Mnoonn en 90 bezoekers