appelflap.. Dat heb ik weer!!! :( *huil**huil*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

appelflap.. Dat heb ik weer!!! :( *huil**huil*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-02 12:38

altijd als ik naar mijn "werk" ga, ga ik even langs bij Costa. Jullie weten vast wel wie Costa is, en anders kijk je maar even naar mijn onderschrift. Ik kom vandaag in haar stal, en ga een beetje met haar knuffelen enzo. Ik loop naar ahar kont toe, wat ik eigenlijk normaal niet doe, en zie een verdikking aan haar hak. Ik druk erop en het is heel zacht. Ik heb het aan mijn "werkgeefster" gevraagd, en die vertelde me dat het een piephak is. appelflap, daar kom je altijd achter.
Ze vroeg ook om welk paard het ging, ik zei"Costa". Toen zei zij:"Is dat niet dat paard dat verkocht gaat worden?!". Peoh toen kreeg ik toch een steek in mijn maag! Verder verdelte ze me dat ze verkocht gaat worden en weer terug gaat naar de handelsstal. Ik stond met tranen in mijn ogen. Als laatste zei ze dat het een erg duur paard was, en je echt goed moet kunnen rijden om haar te kunnen rijden. Dat kan ik vast wel, maar het is gewoon mijn "knuffel". Mijn ouders waren ook helemaal gek op haar en mijn moeder heeft foto's van Costa en mij gemaakt. Ik heb laatst een nieuwe halster voor haar gekocht, en mooi dat het stond! Getver, ik voel me nu heel erg..blergh. Ik kan niet zeggen hoe. Mocht ik het paard nu al, dan had ik haar zeker gekocht! En dan die piephak nog, daar voel ik me ook klote om. Ik had het nog opgezocht hier bij zoeken, en de meesten zeggen dat het door stoten komt. Nou dan koop je toch hakbeschermers. Ja, maar dan koop ik ze en gaat ze nog weg. Poeh, ik ga denk ik zo even een potje janken..
Laatst bijgewerkt door Ilse op 12-07-02 22:09, in het totaal 1 keer bewerkt

sweetbuddy
Berichten: 491
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Ridderkerk-ZoNe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 21:28

*troost* dit is echt niet leuk... Huilen

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 23:38

echt balen

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 08:29

Heel veel sterkte, dit is inderdaad echt pech hebben!
Misschien mag je haar bij de nieuwe eigenaar verzorgen/rijden?
Tja, dat heb je met verzorgpaarden enz., ze kunnen altijd verkocht worden.
Nogmaals sterkte!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-02 10:23

Bedankt. Als het goed is gaat ze terug naar de handelstal, dus dan zal ik haar nooit meer zien Boos!

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 10:34

sterkte meis, ik zou zeggen neem iig afscheid als je niet weet wanneer ze weg gaat anders heb je dat ook niet kunnen doen. Ik weet wat je voelt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 10:35

Veel sterkte.
Maar zoals Dorine zegt is dat het risico met verzorgpaarden, ik weet hoe je je voelt. En ik verwacht dat half bokt dat wel weet.
Maar je komt vast wel weer een lief paardje tegen, wat je dan wel mag kopen.

Nina

Berichten: 1683
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Vlissingen, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 16:52

ohw sh*t eejs, maar huh was het niet zeker dan dat je haar ging kopen dan? leg eens uit Tong uitsteken

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 16:58

heuh jij had haar toch gekocht Verward

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 17:04

Als je echt van plan bent om over een half jaar een paard te kopen, dan kun je toch proberen of je Costa nu al kunt kopen? Een eigen paard komt altijd eerder dan verwacht. Dan hoef je je lieverd in ieder geval niet te missen....

Heb je er al een keertje op gezeten? Als Costa zo moeilijk te rijden is, hoe is hij dan bij jouw? Ik denk dat jij een paardje wilt om te rijden en niet alleen om mee te knuffelen...

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-02 18:26

Nee, maar mijn ouders hadden er al wel mee ingestemd dat ik haar over 1½ jaar zou krijgen. Cassidy, dat is het em nou juist. Mijn ouders moeten nog even sparen... Anders had ik haar volgens mijn vader al gehad. Ik hoop dat ik mijn ouders toch over kan halen, haar misschien per maand te betalen. Je weet wel, dan ben je niet veel in een keer kwijt. Ja ik heb een keer op haar gereden, en het ging super. Naar mijn idee was ze niet moeilijk, maar dat ligt warnschijnlijk aan de ruiter zelf, want ik heb echt op moeilijkere paarden gezeten. Het rare is, dat toen ik gister in Divoza was, mijn vader zelf peesbschermers aanwees, en zei van is dat niks leuks? Ik zei:"Ja hoor, maar de kwaliteit is niet super". Toen zei hij:"het is om mee te beginnen". Okay..*vraagteken*

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 14:32

maar van wie is ze dan ?! anders kan je toch afspreken dat je haar over 1.5 jaar koopt. Bijvoorbeeld dat je het zwart op wit zet dan...
of kan dat niet
k hoop van wel voor jou

xx Linda