nieuws gehad over mystery UPDATE

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

nieuws gehad over mystery UPDATE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-02 13:07

eerst was het allemaal positief nieuws wat ik hoorde, ik was er blij, en had er geen spijt van om mystery in training te zetten, tot dat ik net mijn mail ga lezen. mystery staat daar dag en nacht op het land het land is 1 tweeen gesplist door een soort ijzerdraad vanochtend was dat weg, ze pakte mystery uit het land en ja toen zag ze dat hij een snijwond had aan zijn voorbeen, ze heeft eerst iemand der naar laten kijken maar toch is de dierenarts geweest, die heeft hem peniciline gegeven en gekeken of hij koorst had dat is niet het geval, en het been is ook niet meer dik. het zit deze week niet echt mee Huilen
Laatst bijgewerkt door samantha5 op 12-07-02 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 14:08

Fijn dat het goed met 'm gaat. Waar staat 'ie nu?

Ineke2

Berichten: 33100
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 15:53

Leuk hoor, met een beetje geluk kom ik volgende week zondag kijken Pling En zelf lessen met Indy natuurlijk Knipoog

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-02 18:15

hij staat nu in castricum,

jaja en dan kom je zeker kijken met een fototoestel Haha! Haha! om zelf de leukste plaatjes te schieten, ga jij nu vaker op indy rijden?

Ineke2

Berichten: 33100
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 18:20

Ja ik ga nu vaker op Indy rijden, want Levi krijgt nu 'mentaal' rust, omdat hij de basis kent en voorlopig is dat genoeg. (dus niet bewust meer de spelletjes oefenen in de bak, wel gewoon wandelen e.d.)

Op Indy kan ikzelf nu gaan oefenen om het allemaal beter onder de knie te krijgen, zodat het straks wat minder moeilijk word voor mij om het met Levi te doen Lachen

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-02 20:59

ja het zal voor mijn ook zondag wel oefenen zijn op indy..... Huilen