Probleembjenieuw beestje en nieuwe spullen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Belker

Berichten: 15300
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Probleembjenieuw beestje en nieuwe spullen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-02 11:58

Hoi,

Hebben jullie het ook dat als je een nieuw beeste hebt dat je eht liefst ook allemaal nieuwe spullen wilt hebben. Ik wel. Eigenlijk moet ik kijken wat ik allemaal nog heb en of het past maar ik wil zo graag van alles kopen. Zo zonde want ik heb mijn kelder nu al vol met paardenspullen die echt niet weg mogen en die absoluut niet op de pony passen. Ik heb al bedacht dat ik goede dekens moet kopen, eigenlijk ook een ander zadeltje en een nieuw hoofdstel. Maarja, dan wil ik ook kwalitatief goede spullen. Dan maar niet doen. Eerst gebruiken wat er ligt en als er iets stuk gaat maar wat nieuws. Ik creeer gewoon mijn eigen problemen.

Alvaron

Berichten: 1764
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 13:35

Hm, nieuwe spullen bij een nieuw beestje? Nee, nog niet in ieder geval, ik heb nog steeds m'n eerste beestje.

Maar nieuwe spullen, o ja hoor Haha!. Ook ik heb zo langzamerhand een aardige toko opgebouwd maar de laatste tijd ben ik daar toch ook weer uit gaan verkopen. Gewoon briefje ophangen op stal en tot nog toe ben ik alles wat ik te koop aanbied nog tegen de vraagprijs kwijtgeraakt Lachen. Duurt soms 2 weken maar ik heb nog nooit hoeven leuren

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 14:08

Heeeeeeel herkenbaar!

Maar je moet maar zo denken: als ik dit beestje volgend jaar nog steeds wil hebben, dan maar niet meteen winkels leeg kopen. Haha!
Helpt vast ietsje.

Verder: zo weinig mogelijk naar een ruitershop gaan, en als je gaat een vriendin of zo meenemen, van tevoren een boodschappenlijstje, je vriendin moet jou wat remmen (dat spreek je met haar van tevoren af hihi).

In de ruitershop echt alles kopen wat je ECHT nodig hebt de komende tijd, voor LANGE periode, zodat je voorlopig niet meer terug hoeft te komen. Scheve mond

Ben je bijv. vliegenspray vergeten en een vriendin gaat naar de ruitershop, vraag ff aan haar 'wil je het voor me meenemen'.
Ga niet zelf mee naar de ruitershop, want dan ga je weer extra dingen kopen... *LOL*

Mocht je toch (gedwongen door een vriendin natuurlijk haha) in een ruitershop belanden, gun jezelf dan een KLEIN dingetje.
Iets wat weinig geld kost, zodat je het idee hebt dat je wat mocht kopen. Haha!
En geniet maar lekker van je 'nieuwe', er zijn genoeg mensen die kwijlend in een ruitershop staan, maar geen paard hebben om er iets voor te kopen...
Als je dat laatste bedenkt ga je wel ff ... Bloos Bloos Bloos !