Vriendin sprong met dressuurpaard..............auw

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Vriendin sprong met dressuurpaard..............auw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-02 17:50

Mijn vriendin heeft een 3 jarig Dresuur paardje gekocht met de vader havidoff
er zit helemaal geen springpaard in zijn bloed dus 100% dresuurtje
Ze gaat er mee naar deurne, voor de dressuur sport
Wat blijkt nou, kan hij hartstikke goed springen Verward
ze sprong heel hoog, en het paardje vondt t nog leuk ook Haha!
MAAR....toem had iemand een body warmer eroverheen gelegt voor met haar paard erover te springen, ging goed, Nikki (vriendin) zag dat te laat en reed eropaf, paardje heel happy totdat die de jas zag liggeg, hij nam een hele grote stap en daarna een sprong waarbij hij nog boven de palen uitkwam ! (hijs 3 jaartjes) en nikki sprong eraf want wauw niet zo hard in t zadel terug vallen...ze sprong en hield de teugels vast, heel dr hand was omgeknapt.........gebroken en helemaal dik
maar wat doet ze? gaat ze erop en gaat verder rijden Verward raar kind maar is daarna ff lang de dokter gegaan en bleek het gebroken te zijn, ze had nog geen eens pijn Verward Verward Verward
paardje wordt nu door iemand bereden en hopelijk is haar arm snel beter Haha!

Duidelijk getypt? Scheve mond


Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-02 19:36

Jah hijs 3 jaar...nog maar net geworden..... *LOL* (zijn tandjes heb ik er nog zien uitvallen hiiii half jaar geleden...
En zowel vader als moeder's kant dit alleen dressuur in
En ik heb er ook een foto van ja:
Afbeelding
Afbeelding


Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-02 12:19

vanda's schreef:
JONGENS!! BLOED ZEGT NIET ALLES!!

Is dat nou nog niet duidelijk...
Alstjeblieft Renee, dit was echt een van de laatste keren dat ik jouw topics lees, elke keer als ik denk dat er wat leuks staat, is het weer zo'n onzin verhaal...


heel zijn familie is ALLEEN dresuur niemand wie goed was in springen en nu zit er dus een spring talent in..kan toch?

en hoezo onzin verhaal??????????????????????????????????
dat slaat nergens op.........en ik zit er niet mee als je niet leest.... Lips are sealed

------------------
jamylover thx zal ik zeggen tegen dr

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-02 15:34

ja ik eigenlijk ook ........maar ze zei: ja ik had ook kunnen blijven zitten maar dat doet dan ook pijn......ikke zei: ja maar dit doet nog veel pijner en gevaarlijk is t ook........als ze de teugels niet had vast gehouden of was blijven hangen in een beugel, was t nog veel erger afgelopen.......


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angs1989, josien_m_, Miiej, noordje en 42 bezoekers