buitenrit hei met SuperJurga: mannen......tssskk!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

buitenrit hei met SuperJurga: mannen......tssskk!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-02 21:52

Ik heb deze week heerlijk een weekje vrij, geen school meer en nog geen vakantiewerk. Ben dus heerlijk met Jurga aan het rijden en met de dames aan het vodden. Cool

Vandaag was het zulk mooi weer, perfect dus voor een buitenritje. Party!!
Ik ben eens met Harald op de tankbaan geweest, maar wilde er nu dus eens met Jurga naartoe, dus te paard en gaan met die banaan. *zoefff*

Wat een dazen weer zeg, werd er gewoon hopeloos van! Jurga kan er al zo slecht tegen, slaat meteen helemaal uit. Dus het eerste stuk erg veel gedraafd (jup, er zit wel degelijk actie in *LOL* ) met als gevolg dat ze daarna van het rennen hartstikke moe was. Geen nood, wat stappen doet wonderen.

Wat enge dingen getrotseerd, ben zoooo trots op mijn meidje!!! Zonder problemen een paar vrachtwagens erlangs (toen we haar drie jaar geleden kregen, freakte ze al als ze er eentje zag Bloos ), langs een huis waar ze gruwelijk veel lawaai aan het maken waren, zonder pardon. Lovers
Echt, Jurga heeft zo gruwelijk veel bijgeleerd de jaren dat ze nu van ons is... Echt mijn SuperJurga. Kwijl Ik dus op de heide aangekomen en de tankbaan op.

Ik was er dus een eindje opgereden totdat er links van mij in het bos een groepje militairen zat. Cool Cool Cool Ze waren al wat aan het kijken en ik hoorde ze wat smiezen.
Eentje ervan stond al in het bos dicht bij het pad waar ik reed. Die begon ineens te schreeuwen naar zo'n gozer die er ook aan kwam rennen met nog een ander in zijn kielzog. "Wat moet je doen van Wijk?"

Komen ze dus ineens met zijn drieen uit de bosjes springen met hun geweren in hun handen hahaha, levensgevaarlijk. Haha! Jurga schrok zich een hoedje van die groene mannekes. *LOL* Ik dacht dus meteen: "Oh die gaan me vertellen dat ik hier niet mag rijden..." terwijl ik dacht dat het wel gewoon ruiterpad was, maar wat wil je, ze kwamen achter me aan rennen! Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Stelletje engerds hahaha.

Een ervan begon dus "Mevrouw, mevrouw!!!" tegen me te roepen, ik dus Jurga geparkeerd, ondertussen denkend: Verward Verward Verward

Begon ie dus: "Mevrouw, ik heb van de sergeant een opdarcht gekregen... Ik moest aan u gaan vragen welke kleur bh u aan heeft..." Clown Clown Clown
Echt, ik had het niet meer, moest zo vreselijk lachen. *LOL* *LOL* *LOL* Maar dat kon ik ook niet maken, dus ik net doen of het de doodnormaalste zaak van de wereld was en bloedserieus (ondertussen *LOL* Lips are sealed *LOL* Lips are sealed *LOL* Lips are sealed proberend niet in lachen uit te barsten) vertellen dat ik vandaag een witte bh droeg. Schijnheilig

Jurga stond ondertussen stijf van de zenuwen om die soldaat die met zijn geweer stond te zwaaien Tong uitsteken dus die heb ik daarna maar ff laten lopen. }> Hij dus echt: " Wit? Okee, dank u wel!" Clown

Ik reed dus weg en die militairen weer het bos in.... Maar meteen daarna dacht ik: " Neeeeh he, ik had eigenlijk gewoon mijn truitje omhoog moeten trekken, "Kijk, hij is wit! Knipoog " Het was echt nog zo'n jong achtig soldaatje, hij was knalrood geworden, ik zweer het! *LOL* Helaas helaas kwam ik te laat op dat idee Frusty Frusty Frusty want dat was echt een giller geweest! *LOL*

Oh oh oh wat heb ik er nog om gelachen later, mijn ouders hadden het ook niet meer. }>

De buitenrit was verder echt heerlijk. Jur was echt doodmoe, dat wel, maar wat een gigaconditie heeft dat beest van me! Zo ontzettend veel gedraafd en maar blijven gaan. op een gegeven moment ben ik er een tijdje naast gaan lopen om haar ff te ontlasten. Komt er weer zo'n leger autootje aan die ik al eerder op mijn rit tegen was gekomen "Problemen???" "Nee hoor!!!" Grinnik, erg lief. Haha!

Ben zo'n twee en een half uur weggeweest, zo heerlijk. Lachen Maar dit was mijn verslagje van vandaag weer.... Knipoog Kort he??? Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-02 22:04

Haha Desiree, dat zijn van die dingen die je pas bedenkt als je wegrijdt...*baal*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-02 22:10

Ja okay, maar daar was Jur het niet zo mee eens, die vond die mannekes in die apenpakkies met hun geweertjes best freaky!!!:))
En Meer, ja met die voorgevel van mij.... had ik hem idd een hartinfarct bezorgt Lips are sealed Lips are sealed

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-02 09:20

Hahaha Mieke, dat zul je haast wel denken... Haha!
Jantina, Jur gaat idd hartstikke super, ze gaat geweldig vooruit en ik erbij. Lovers
Mirte, Lunterencity rules nou eenmaal Knipoog , enneuh Syph is op vakantie dus ik mag me van mezelf twee weken misdragen Schijnheilig ... En dan nog... Ik doe altijd toch wat ik zelf wil Lips are sealed .
Sjimmy, reactie van Syph zul je nog ff op moeten wachten. Heb hem na zaterdag ook nog niet weer gesproken, dus hij heeft het verhaal nog niet gehoord. Lips are sealed *LOL*
Nimber, toch maar snel met Lot deze kant op komen dan Tong uitsteken ...
Joost, ja ik baal er ook nog steeds van dat ik niet eerder op die actie kwam *LOL* *LOL* *LOL*
Sterre, ja idd zomaar een doodnormale dinsdag...onderbreekt je week iig wel hihi Party!! .... Ik kan er nu nog over in een stuip liggen...

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-02 10:13

Hehehe ik weet het niet.... Ik zal vast wel regelmatig de hei op blijven gaan nu Voice goed een tijdje alleen kan zijn, daar zijn tenminste niet zo vreselijk veel dazen als bij ons in het bos, dus wie weet....*grinnik*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-02 14:30

Haha, ik werd ook netjes met mevrouw en u aangesproken.... *LOL* en dat terwijl ik nog maar een gup ben...
Sugarmiss....laat die donkere zonnebril maar thuis hoor, ik beloof me te gedragen :p...

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-02 09:14

Ja Navy, endurance is een grote droom van mij, aangezien ik helemaal verslaafd ben aan buitenrijden en het me echt geweldig lijkt, maar ik heb er de aankomende jaren nog geen mogelijkheden toe, misschien later, als het kan dan doe ik het absoluut! *LOL*
Billy, volgens mij was er wel echt een sergeant bij. Ze zaten met zijn alleen in een kringetje in ieder geval.
janna, ik ga er gerust nog langs hoor, mij krijgen ze er niet onder :p.
SuperPepeijn, ik baal er ook nog steeds van dat het te laat in me opkwam *LOL*.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-02 14:59

Haaaai lieffie Lovers !!!! Hehe het was de bedoeling dat ik me twee weken zou misdragen en dan ga jij me ff weer op mijn plaats zetten Verdrietig *LOL* . Dikke kus

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-02 15:30

Oh dat kan ik wel hoor!!! Tong uitsteken Heb nog welgeteld acht hele dagen om me te misdragen! *grijns* Je bent niet in de buurt dus ik durf het wel aan grijns.... Wie doet er mee???

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-02 20:57

Thnx hoor!!! Ik ben ook superblij dat ze zo goed loopt. Pa had geeneens door dat ze zo in topconditie is haha. Die had tegen iemand beweerd dat ze niet in conditie was, dus dat ie ze niet mee kon nemen voor een menritje. Ik dus meteen: WAAAAT zeg je daar? Grijns

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-02 18:11

Hahaha, dat het zelfs nog in het hoge Noorden besproken wordt zeg!!! Geweldig!!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GekOpFjorden, Mieke, Miiej en 43 bezoekers