Gaat mijn instructeur te ver?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 21:54

Onze normale (groeps)les (ja,op manegepony's) krijgen wij van Stephanie. Zij is echt heel tof,en roept wel wat af Haha! maar daar kan ik wel tegen,op het einde van de les zegt ze ook meestal dat je dat niet zo op moet vatten e.d. Knipoog Dat is altijd wel leuk daarna om te horen.
Zelf leer ik niet zo heel veel meer van haar.Wel heb ik eens privéles gehad van haar,en dat ging wel weer super,dan roept ze ook niet ofzo. Dan heeft ze natuurlijk ook meer aandacht voor jou,en dat gaat (logsich) beter.
Dan hebben we 1 keer in de maand les van Michel Verbeeck. De uitbater. Dus de eerste keer was dat echt wel bibberen,omdat we gehoord hadden dat hij heel streng was.Maar ik leerde zoveel van hem!Veel afwisseling enzo.Ineens moesten we naar buiten,een recht pad af naast de weien.
Dan naar de buitenpiste,dan per twee elk een andere richting uit etc. Daar heb ik ook eens samen met mijn vriendin privéles van gehad(springles).Eerst een half uur dressuur,dan een half uur springen en dan een half uur dressuur zonder stijgbeugels.
Bij het springen kwam er wel heel wat kritiek.Omdat Perfect(waar mijn vriendin op zat) er maar naast bléef lopen.En toen zei hij o.a.: 1 keer, dat is te begrijpen,2 keer,dat is misschien nog te begrijpen,maar meer keer achter elkaar,zou je echt wel door moeten hebben wat hij doet!
Maar al ging het ook met Isabelle niet echt goed,ik heb daar heel wat aan gehad,aan die les.
Ik denk ook dat je beter kapt met de les die je nu neemt.Dat je iemand zoekt die op tijd ziet wanneer jij(en je paard) niet meer helemaal ontspannen zijn en dan zonder zadel aan een lange teugel eens lesgeeft ofzo.
Streng mag wel,maar uitschelden,nee dat toch niet.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ania, GoogleAdsense, YvonneV en 141 bezoekers