Buddy losgooien: armen zitten er nog aan!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Buddy losgooien: armen zitten er nog aan!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-02 17:14

Nou, het ging vandaag super met het losgooien van Buddy. Ik had al verteld dat hij af en toe niet doorhad dat ik hem nog vasthad, en er als een speer vandoor ging, waardoor mijn armen er bijna afgetrokken werden. Maargoed, ik heb gister even geoefend.

Met hem de bak ingelopen, stilstaan, het haakje van de musketon open gedaan, en weer hard dicht laten klappen. Buddy dacht dus "Jeeej, vrijheid! *LOL*". FOUT! Ik had hem dus nog vast. Omdat ik op de klap was voorbereid kon ik me behoorlijk schrap zetten. Dit heb ik nog 3 keer gedaan, en weer een stukje met hem gelopen. Vervolgens echt losgemaakt, en meneer bleef rustig staan Lachen Lief!

En vandaag heb ik hetzelfde gedaan, en deed hij niet eens een poging om er vandoor te schieten! Lachen Lovers

Nou...Buddy heeft weer wat geleerd Haha!

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 17:17

Leuk dat hij er niet zo van door ging dat jij op de grond lag met je arm eraf Knipoog .
Wel een slim beestje,als hij dat de tweede dag al door heeft!
Veel succes, en hopen dat hij het morgen nog niet verleerd is Knipoog ,want dan lig je er misschien wel Schijnheilig

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 17:50

Slimme Buddy Knipoog Nu maar hopen dat hij het idd niet verleerd, maar dat zal wel niet Schijnheilig

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 18:05

Als ik dan weer eens opmerk: en Colin ook weer wat geleerd.... Ga je dan weer lachen? *knipoog*

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 18:27

Gelukkig dat buddy het zo snel doorhad, lijkt me niks als je armen telken bijna uit de kom worden getrokken Knipoog

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-02 20:02

Jurga schreef:
Als ik dan weer eens opmerk: en Colin ook weer wat geleerd.... Ga je dan weer lachen? *knipoog*


Hahaha *LOL* Die gekke Iloon Knipoog (zoiets? Knipoog )

Maar eeh...Buddy is wel degelijk slim. In een paar weken geleerd hoe hij aan een halster moet lopen, vast moet staan, om moet gaan (zijwaarts dus), voetjes moet geven enzovoorts. Een paar van die dingen zijn vast al geoefend door zijn fokker (erg leuke man met veulens!), maar voetjes geven, en afspuiten ging in het begin niet van een leien dakje Lachen

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 01:08

Fijn dat hij het doorheeft! Zo houden Lachen