Superdesupertof!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Superdesupertof!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-02 18:04

Soms dan twijfel ik me suf, wat moet ik in godsnaam met een KWPNer die eigenlijk al totaal afgeschreven is, vanalles mankeert etc... Wat móet ik daar toch mee? Zou het niet veel makkelijker zijn om een jong beest (KWPN, Lusitano of arabier) te kopen en Joop naar de slager te brengen...

Maar... dan komt er weer zo'n moment dat het allemaal niet stuk kan. Vandaag is er weer zo één. Geweldig! Dan weet ik opeens weer zeker dat ik hem NOOOOOIT meer kwijt wil, wat hij ook mankeert. Waarom? Zoals hij kán lopen, zo kan geen enkel paard dat Pling (overdrijven is een vak, ik weet het).
Vandaag was hij super los, liep keurig netjes in het gareel, en natuurlijk krijgt hij dan ook wel zijn problemen, maar het ging zo geweldig. Dan mag hij van mij echt 100 worden, al was het maar 1 dag per jaar dat hij zo super is! Ik hoop maar dat hij nu weer zijn superperiode krijgt en dat we tot dec ongeveer helemaal uit ons dak kunnen gaan, wat zou ik dát gaaf vinden! Al was het maar een week, of misschien maar een dag, dit zijn de momenten waarvoor ik hem een jaar lang eten geef en bezorgd kijk als hij weer eens wat heeft. This is all I need! Lachen

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, Em_ en 33 bezoekers

cron