manege sleen sluiten!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

manege sleen sluiten!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-02 18:14

las het net in de krant
wegens belasting gedoe wort alles 19 juli geveilt
gewoon alles en terwijl ik augustus daar zou beginnen met mijn stage!
nou ik baal echt super erg Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 18:19

Paardensportcentrum Sleen???

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 18:38

he, ja, dan baal je wel!!!!! Wat voor stage doe je? welke school?

gr linda

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 18:59

Hmmm vaag.. Dat weekend ga ik daar op concours, dus ook nog kans dat dat niet door gaat? Heb er nog niks over gehoord...

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 19:00

Welke krant stond het?
Dagblad van het Noorden?

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 19:10

De manege zelf is niet te koop. De paarden blijven ook, maar de inboedel is te koop. Ze hadden een schuld naar ik meen bij de belasting die zo verrekend wordt.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 19:15

Fiscus verkoopt inboedel manege
Sleen - Onder paardensportliefhebbers in Zuid-Oost Drenthe is grote beroering ontstaan door de plotselinge executieverkoop van de inventaris van de manege in Sleen. De fiscus laat de inboedel verkopen omdat de exploitant van het Paardensportcentrum een aanzienlijke belastingschuld heeft. De executieverkoop wordt morgenochtend om 11.00 uur gehouden in het Paardensportcentrum.
Het pand zelf blijft buiten de executieverkoop. Over de hoogte van de schuld wil de belastingdienst niets loslaten. De belangrijkste gebruikers van de manege zijn de ponyclub en de rijvereniging Zuidenveld Ruiters.
Mocht de manege de deuren sluiten, dan komen de verenigingen flink in de problemen.

Bron: Dagblad van het Noorden - donderdag 4 juli 2002

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Bron: www.stegen.net

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 19:20

Executieverkoop interieur manege Sleen gaat niet door

Sleen (nhp), 04-07-2002

De voor vrijdag 5 juli aangekondigde executieverkoop van het interieur van de manege in Sleen gaat niet door. Op last van de belastingdienst zouden spullen van eigenaar Moorlag onder de hamer komen, maar de openbare verkoop is afgeblazen.

Bij de verenigingen die gebruik maken van de accommodatie heerst ongerustheid over de toekomst van het complex. Het concours hippique deze maand loopt geen gevaar. ,,We zijn volop bezig met de voorbereidingen en onze verstandhouding met eigenaar Moorlag is prima", aldus secretaresse Geertje Oldejans van de organisatie

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Re: Bron: www.stegen.net

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 01:11

Yootha schreef:

Bij de verenigingen die gebruik maken van de accommodatie heerst ongerustheid over de toekomst van het complex. Het concours hippique deze maand loopt geen gevaar. ,,We zijn volop bezig met de voorbereidingen en onze verstandhouding met eigenaar Moorlag is prima", aldus secretaresse Geertje Oldejans van de organisatie


Jeeej Lachen
Ik kan er dus gewoon starten, zou jammer zijn als er weer een wedstrijd afgeblazen wordt!

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-02 21:38

ik doe aoc terra vmbo ik ben blij dat de verkoop niet door gaat ik zal van de week een sbellen als mijn stage nog doorgaat!!

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 09:14

Las het idd ook, eerst dat het zou worden verkocht, en gister dat het niet wordt verkocht... Staat in het nieuwsblad van het Noorden.