Kom op jongens, help 'ns ff!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 18:15

Ik dacht meteen aan Ulladulla. Dat is een heel mooi plaatsje aan de Australische oostkust, waar tamme kangoeroes over het strand huppen. Maar ja, met zo'n naam scheep je je paardje niet op...

Wat zegt mijn namenboekje? In ieder geval niet iets om vrolijk van te worden:

Udine, Undine, Uneke, Ursi, Ursina, Ursula, Ute en Utske.

Dan neme men de Grote Bosatlas en dan kom je namen tegen als:

- Ubaila
- Uddevalla
- Ukkel (yep, het Belgische De Bilt)
- Umea (met zo'n rondje op de a)
- Uppsala
- Ustica
- Utah

en dan houdt het wel zo'n beetje op...

In 1978 zaten de fokkers met hetzelfde probleem. Op zich was Ulft nog wel een originele naam voor een hengst, en volgens mij is er ook een tuigerhengst (geweest) die Utrecht heet(te). Maar je gaat je paard toch echt geen Urk of Ugchelen noemen... *LOL*

Nee sorry Jantina, verder kom ik echt niet. Hoewel ik Utah nog wel de leukste naam van het rijtje vind! Lachen
-

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>



Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 22:06

Schiet me ineens te binnen. Dat nummer van Billy Joel dat nu gecovered is door zo'n jongensgroep:

Uptown Girl

Best origineel toch? Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Marjo84 en 35 bezoekers