Mijn kleine rooie is weer thuis

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Mijn kleine rooie is weer thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-02 21:07

Udinde heb ik vanavond weer thuis gehaald. Een hele onderneming, ik ben zeiknat geworden. Niet door de regen, maar door het waden door sloten en poelen Haha!
Moe, maar zeer voldaan zit ik hier te typen, ik ben ZO verschrikkelijk trots op mijn kleine paardje Lovers

Uiteraard stond de kudde helemaal achter aan het gebied. Dat werd dus een flink eind lopen. Aangezien het zo verschrikkelijk heeft geregend, waren alle sloten en poelen enorm groot geworden, dus hier en daar liep ik tot mijn enkels in het water.
Udinde en Ulka meegelokt met wat voer helemaal naar voren. Geen probleem, want voor een broodje en wat biks doe je uiteraard een moord Haha!

Helaas kwamen we er niet helemaal zonder kleerscheuren uit, er kwamen een paar andere paarden van achteren op draven, Udinde rent beschermend om ons heen (sja, voer wil je uiteraard niet delen) en haalt uit naar een ander paard. Helaas stond de baas van Ulka daar Lips are sealed
Pijnlijk!

Vooraan het hek, touwtje om de nek, halstertje aan en mee naar buiten. Door het hek heen vonden ze mateloos eng. Jaja, dat hekje was ook levensbedreigend Haha!
Udinnie liep eigelijk zo achter de biksbak aan de trailer in en ook Ulka ging er redelijk braaf in, met wat overtuigingskracht van twee sterke mannen achter haal billen. Lachen

Toen de trailer weer uit, Udinde liet zien dat ze het woordje "terug" zeker niet vergeten was. Brraaf!
Ulka had weer wat meer overredingskracht nodig.
Samen de weide in, even een stukje aan de hand gedraafd en wat ik zag, leek goed. (voorzover je wat kunt zien als ze ernaast loopt) Haar voorvoetjes kwamen een heel eind naar voren en haar halsje werd keurig gedragen Lovers

Wat ik wel vervelend vind is dat ze weer een kleine hoefzweer heeft gehad. Maar daar ga ik nog een vraag over stellen op medisch.
Van de week komen er foto's!



jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-02 21:38

hihi, ik zit mijn verhaaltje nog eens te lezen. Gek eigelijk, nu ik het terug lees zie ik eigelijk pas hoe zenuwachtig ik was voor die trailer.
Bang dat ze er niet wilde.... Terwijl ze helemaal niet bang is en vol vertrouwen erin loopt.
Ik vind het nog steeds een enorm spannend iets, die trailer *LOL*
Ehm, ik denk dat Isolda daar de schuldige in is Haha! Ik denk een beetje te veel zo moeder zo dochter.

Oh en Jurga... ik moet nog tot maandag en ik ben heeeeel zenuwachtig!
(ohja, we moeten ook weer met de trailer Knipoog )

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-02 12:03

Spannend he Kim?? Ik vind het zoooo spannend! Ik zit bomvol zenuwen. Om heel veel verschillende dingen, hoe ze het zal doen volgens de keuringsmeesters, maar ook hoe ze zich gedraagt. Wat ze er zelf van vind. Of ik haar netjes de baan rond kan krijgen. Of ik haar maantjes in knotjes kan krijgen. Of het weer allemaal goed gaat in de trailer, of ze geen ruzie krijgt met andere paarden. Of ik niet dood zal gaan van die rondjes rennen *LOL* Mijn conditie is 0,0 en ik moet haar zelf voorbrengen. Dat wordt wat!!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-02 17:16

Kim, om die reden verwacht ik ook niet al te veel. Gelukkig is Udin nog niet volwassen, dan zijn de passen nog ietsje kleiner. Maar ik moet wel heel hard rennen :/
Alhoewel ik beter kan rennen met een paard aan de hand, als dat ik alleen zou moeten *LOL* Moet ik me concentreren op het paard ipv op hoe beroerd ik me voel Haha!
Aanjagen? Maar even kijken wie ik daar voor ga vragen. Oppassen dat ze haar niet te veel gaan jagen, dan krijgt ze van die zenuwachtige dribbelpassen. Sjonge, nog een extra reden om zenuwachtig te worden *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Albertina71, anjali, Annienke, anoushka, BranwenGC, Iris94, Mark0919 en 36 bezoekers