Passion was raar vandaag ://

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Passion was raar vandaag ://

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-02 18:08

Normaal is hij altijd zo lief en zo braaf, en nu...
ik kwam de wei ik, gaat hij heel erg met zn hoofd tegen me aan schuren, ik d8 eerst oh lieff, net alsof hij me zat te knuffelen.
(daardoor wel 2 kopstoten gehad).
ik liep verder blijf hij super aan me kleven en weer zo 'schuren'.
toen uit de wei, blijf hij hetzelfde doen, weer een kopstoot erbij en ik straf hem dus.
hij blijft doorgaan en ik ga weg van hem, gaat ie steigeren Verward
toen heb ik hem zn eten gegeven, en daarna ben ik een stukje gaan wandelen, eerst wel rustig maar later begint hij weer een beetje raar te doen, beetje zenuwachtig en wat verderop is ook een wei met een merrie erin, normaal trekt hij zich er niets vanaan en nu zat hij er de hele tijd naar te kijken!
hij liep ook veel sneller dan normaal.

toen heb ik hem weer in de wei gezet, ik ga ff rennen en zeg 'kom maar!' soms komt hij ook maar nu ging hij zo met zn hoofd zwaaien en bokken en al. dat doet hij wel vaker maar niet zo overdreven.
hij was super heet dus ik ga hem even wat laten rennen, normaal laat hij zich niet zo snel opjagen maar nu rennen met de oren naar voor! Cool

hij deed net alsof hij een week in de stal had gezeten en me lang niet had gezien(misschien daarom dat schuren?) en een dekhengst is Knipoog

het leek net alsof hij ook hengstig , maar dan is hij geen merrie, hehe Tong uitsteken

er was wel een 'vreemde' mee, maar nog geen reden om zo te doen, hij moet zich echt goed gaan gedragen tegen die 'vreemde' omdat dat zn verzorgertje is voor 2 weken lang als ik op vakantie ben...

maar te hopen dat dit gewoon een bui was want zo kan je niet normaal met hem om gaan en vooral een vreemde(voor hem) niet..

-x- Laura


Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-02 18:16

haha de zomer in zn bol terwijl het al 3 dagen regent Haha!
ja man, de jeugd van tegenwoordig , haha, en ik weet wat je bedoelt Schijnheilig


Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-02 18:29

ja, natuurlijk straf ik hem daarvoor!
maar het is wel een beetje vreemd dat hij gister nog zo lief was en zo maf.
maar niet alleen bij mij, ook rennen en bokken enzo.

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-02 18:47

ik heb hem begeleid, dus uitproberen denk ik niet.
en hij heeft al een tijdje ander voer, van sportbrok(ze hadden geen ander) naar gewone brok, dus dan moet het eerder andersom zijn *LOL*

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-02 09:28

puberen zou ook kunnen, maar eergister echt helemaal niet en gisteren echt ineens Verward
hij krijgt maar 1 3de schep brokken per dag, en bij de vorige eigenaar een halve dus dat zou het denk ik ook niet zijn.
maar ik zie vandaag wel verder kijken hoe het dan is...
het viel me trouwens ook op dat hij de hele tijd naar die andere paarden zat te kijken, wat hij normaal niet zo opvallend doet.

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-02 17:04

gelukkig, vandaag was hij weer net zo als anders!
hij hinnikte zelfs toen ik aankwam, en toen ik kwam, zat hij niet eens te grazen maar stond op bij de poort, net alsof hij zat te w88.
is wel lief natuurlijk, maar vanaf zondag moet hij 2 weken zonder mij.

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-02 17:54

samantha: hij staat dag en nacht op het land Lachen

jamylover: maar die buien moet hij maar niet gaan hebben als ik op vakantie ben, want voor een vreemde is het een beetje eng en ben ik bang dat er wat gebeurd, want het leek echt alsof hij een onbetrouwbare knol was, maar dat is hij natuurlijk niet Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Tara_13 en 4 bezoekers