Echte slechte dagen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Echte slechte dagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-02 13:07

Echte slechte dagen bestaan.
Donderdag was zo een dag. Eerst bericht van de DA dat de kat niet in orde was. Dus bloedonderzoek, achteraf valt het mee. Nierproblemen in een beginstadium. Daarna les, Gaija onregelmatig. Duidelijk warme hoef, vanwege voorgeschiedenis dus eene cht eindstation. Die gaat binnenkort inslapen. Dan de verzorgarabier gekeurd voor verkoop. Afgekeurd op de buigproef. Neits goeds die dag te melden over mijn beesten.
i kweet eht de zon gaat schijnen, er komt wel weer een ander beestje, maar zo een vakantiedag wil ik niet te vaak meemaken.

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 14:16

Jeetje wat verschrikkelijk voor je. Heb je je paardje al in laten slapen. wat had ze?

Ik ken de slechte dagen ook werl hoor. Mijn ene merrie staat al 3 maanden stil mijn andere paard heeft Nier en lever problemen. Dus zucht.... het kan allemaal niet op.

Maar aan alle ellende komt een einde. Dus sterkte.

Merilyn

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-02 14:26

Hoefkatrol problemen, verbening van het bandje in een van de hoeven hierdoor 2 zeer ongelijke hoeven, andere been een schieffel en een platvoetje.
nee, ergens volgende week denk ik. Deze zorg wordt gelukkig door anderen van me overgenomen.

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 21:07

Tja "Bad Hairdays" bestaan dus degelijk wel. Gebeurt met ons allen. Ik hoop dat alles een beetje beter gaat! Knipoog

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 09:53

Dat is niet niks zeg! Sterkte!

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 15:14

Ik weet er alles van. Mijn 2 sportpaarden staan nou ook stil. De ene staat nog twee weken op rust wegens inspuiten gewricht en gisteren verstapt mijn hengst zich tijdens de les.. dus kreupel! Ik word er niet goed van, al die ellende. Soms heb ik er echt geen zin meer in. Je bent meer bezig met kwaaltjes verhelpen dan met rijden. Ik heb afgelopen paar weken maar liefst 6 concoursen af moeten zeggen wegens al die rotblessures. Ik hoop dat de zon straks weer even mag gaan schijnen! Dit is niet vol te houden, niet financieel en niet mentaal!