Lekker gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-01 13:52

AAAh gister weer les gehad en hij liep als een tierelier!
Voor het eerst dat ik zelfs de middendraf de hele lange zijde kon blijven zitten normaal stuiter ik dan behoorlijk maar nu was het echt top!!!
vooral de aanleuning was zo lekker heb weer helemaal zin in zondag
groetjes
Kim

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-01 14:09

geweldig als het zo goed gaat!

zondag weer een wedstrijd? Ga je nu lekker naar de L2 of stoom je meteen door naar de M?

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-01 14:59

Wat gaaf dat t zo goed gaat.
Waar heb je zondag dan je wedstrijd? weer in de Oranjehal?? Als ik tijd heb kom ik anders wel ff kijken als je laat weten hoelaat het is. Zal ik mn mams eens proberen zo gek te krijgen om me daar ff af te zetten.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-01 18:26

Hey Heike ik start inderdaad L nog 3 puntjes en dan heb ik het voor het zeggen zoals het er nu naar uit ziet hobbel ik verder door in de L2 want ik wordt nu L1 met 7 of L2 met 2 toch???
Heb er verder niet meer op gelet want ik hoop er 10 te halen dan mag ik L1 met 10 L2 0 of M1 met 0 starten als ik alles goed heb begrepen.
Vind het best moeilijk op zich zou ie M aankunnen maar het is nog zo wisselend soms loopt ie een schouderbinnenwaarts van een & meer is ie nog niet waard en soms dus ook van een 2 het moet meer stabieler worden vind ik.

Marjo--> ik start op Pothoven de tijden weet ik nog niet leuk als je ff komt kijken sanderijn blijft slapen kun je haar ook meteen zien!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-01 18:33

Pothoven
dat kan ik ook nog wel vinden.
als je de tijden weet wel ff laten weten. Kom ik wel ff langs. moet ik alleen ff zorgen dat mn moeder me laat gaan. die heeft momenteel een of andere huiswerktik gekregen. vindt dat ik niet hard genoeg werk. Maar als ik gewoon zaterdag ochtend veel doe heb ik nog de hele zondag tijd.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-01 18:54

AH, mijn ouders laten me gewoon lekker m'n gang gaan. En als ik dan dus een 3 haal (voor een tentamen, OEPS), dan nog zeuren ze niet....
Moet wel de paardjes verzorgen....


Laudie

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-01 19:02

nou had in t begin van t jaar een soort weddenschap dat als ik zonder onvoldoendes over zou gaan ik een paard zou krijgen. nou ik heb dus een schat van een moeder die dat dus heeft versoepeld tot gewoon mn best doen. nu hebben we alleen een beetje verschillende ideeen over ons best doen. nouja zolang ik maar over ga is alles goed. Krijg nu al vervroegd een tinker. Maarja ben vorig jaar blijven zitten dus errug moeilijk is t niet echt. of juist wel Knipoog Maarja mn mams vindt t dus errug leuk om me op de vingers te kijken Verward maar heb t er graag voor over:~

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-01 20:16

Nah, zulke ouders heb ik niet. Ik heb toen ik 9 was ofzo mijn vader laten beloven dat als we gingen verhuizen ik een paard/pony kreeg. Toen gingen we verhuizen en beweerde hij dat hij dat nooit gezegd had. Hoe bezorg je je ouders een kinder-trauma. Naja, dat is me aardig gelukt, heb me een half jaar op Ham en Joop uitgeleefd, en daarna waren ze dan van ons, en toen was het ligt nog niet uit. Dat gaat nu in de 6e een beetje uit. Maar ja, ben helemaal verliefd op m'n lieve knollie!

Laudie

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-01 23:22

gaaf dat ie zo lekker liep!!!ik heb ook wel zin in zondag(en zaterdag)lekker weekendje groningeren

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-01 20:04

Verdrietig Verdrietig Ik denk dat ik nooit een eigen paard of pony van m'n ouders zal krijgen. Ik kan zeuren zoveel als ik wil, maar het helpt niet. Iemand nog tips? Gelukkig heeft m'n moeder wel een paard Haha! Groetjes Amina

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-01 20:53

Ja Sannie ikke heb er ook zin in!
ga een nieuwe bodywarmer(mijne is kwijt) en een wollenhals deken bestellen.

Ik mocht ook nooit een paard zeuren smeken janken schelden niets hielp dus heb ik de hoop opgegeven.
mocht een leuk paard op een groningerfokkerij rijden dat 5 jaar gedaan en toen is die merrie kreupel geworden alleen licht werk en voorzichtig ikke balen!!!!
want ik wou wedstrijden rijden.
Er liep een 2 jarige groninger ruin waar ik mee aan de gang ging die leerde zo snel! als veulen was ik zo weg van 'm was mijn favo toen al. met 2.5 zouden er in de kerstvakantie tussen kerst en oud&nieuw kopers voor 'm komen ik baalde daar zo van het ging zo goed en ik hecht me niet snel aan een paard na wat trauma's met hem was er gewoon 'iets' ikke dus verdrietig zat aan de andere kant van Nederland 2de kerstdag te vieren toen m'n vader belde... om me een fijne kerst te wensen en 'even' te vertellen dat ie die 2 jarige had gekocht...
Ik heb eerst een tijd zitten janken zo happy was ik en nu is Lot alweer 2 jaar van mij..