gemend met Leon (snowdon) en zijn tinker Snowdon

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 20:06

Hee hartstikke mooi dat het zo goed gaat met je paardje Leon! Tijdje niets van je gelezen, maar het komt hartstikke goed dus.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 22:59

Oh dat had ik moeten weten, dan had ik misschien een keer met Ronald meegekund! hehe, kan Ronald natuurlijk ook uithoren over je...*devil smile* Maar goed, ik ben ook gigadruk geweest en heb Ronald amper gezien....Volgende keer beter!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 00:02

Ja, ik ken Ronald. Hij staat bij ons op stal en ik rijd zijn paard voor hem. Zal hem de groeten doen als ik hem weer eens zie grrr....

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ashkerlon, BritHittepit, Gigixponys, J30d, laura22, Unicorn79 en 153 bezoekers