In stal of in het land?? UPDATE

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 11:36

Na al je verhalen gelezen te hebben, denk ik dat het beste is om haar voor een tijdje op stal te zetten. Jouw paard is bezig geweest zichzelf uit te teren en gelukkig liep het nog goed af, maar het zou geen slecht idee zijn om even orde op zaken te stellen voordat je echt problemen gaat krijgen met haar gezondheid.
Misschien omdat het om haar gezondheid gaat, dat ze best op stal mag bivakeren bij het land waar ze nu staat, omdat het ook maar even tijdelijk zal zijn. Als die mensen dat echt niet willen, dan haal je haar maar naar haar eigen stal desnoods. Maar zoals het nu met haar gaat is natuurlijk niet goed.



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 12:11

Manda schreef:
Dierenarts is er al bij geweest hoor, en uit teren is wel erg aan de overdreven kant. Ze is mager ja en ze is al haar spieren verloren en daar moest ik ook erg aan wennen. Maar ziek is ze niet en nooit geweest.


Dat de veearts erbij is geweest dat weet ik, want ik heb het gelezen. Bovendien is jouw paard in zeer korte tijd erg mager geworden, dat zeg je zelf. Dat noem ik uitteren, dier trekt zichzelf uiteindelijk leeg als het door gaat. Dat ie niet ziek is geweest, is heel mooi, maar vergeet niet dat ze in een mindere conditie wel sneller ziek worden. Je kunt nu nog mooi voorkomen dat ze wat krijgt, dat lijkt me voldoende reden om haar op stal te zetten en niet in het land te laten lopen dag en nacht.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, FCSA, komone en 6 bezoekers