Verkopen of toch maar houden?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 20:51

Ik zou het ook heel moeilijk vinden als ik voor zo'n keuze stond. Maar wat moet je met nog een pony??? Over 3 jaar ben je al bijna 18 (toch, of al 18) en dan moet je zowiezo bij de paarden gaan rijden. Ik zou de overige tijd die je hebt in camille steken en make alleen verkopen aan iemand die je echt vertrouwd en waar je van op aan kan dat ze het goed heeft.

Sux met de keuze.


Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 21:10

Nathalie schreef:
je hebt helemaal gelijkt.. ik heb in principe niet veel aan haar alleen maar veel kosten.
maar ik ben zo bang dat ik er spijt van zou krijgen.. bij robin heb ik er zoveel spijt van gehad en nu soms nog steeds, als ik t geld heb dan koop ik m, meteen terug.. maar bij make zal t toch wel ietsje anders zijn denk ik omdat ik er zo veel mee mag, heb ik denk ik toch nog een beetje t gevoel dat ze bij mij hoort zeg maar..


Maar het is toch ook een beetje van jou. Het is de dochter van camille en die is van jou. Knipoog

En Robin heeft het nu toch ook goed? Dat is toch het belangrijkste. Daarom zei ik als je echt zeker weet dat ze het daar goed krijgt dan pas zou ik het doen. Misschien kunnen jullie wat afspreken. Dat ze haar bijvoorbeeld een tijdje op de proef krijgen en dat beide "partijen" kunnen zeggen: we doen het toch maar niet. Tis maar een idee.

Moeilijk hoor Scheve mond

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: senna21, Vagabondo en 30 bezoekers