!@$%* Amev

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 18:42

Gracy schreef:
Dat klopt, er is een mogelijkheid om je paard voor de slachtprijs terug te kopen zodat je zelf het lot van je paard kan bepalen.

Stel dat mijn paard nooit meer 100% wordt, dan zou ik haar ook terugkopen en zolang ze geen pijn lijdt, van mij mag ze blijven leven. Lovers


offtopic: weet iemand of je bij de EFO ook je paard terug kan kopen, zodat je haar zelf weg kan brengen naar de slacht?


Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 01:47

Lida schreef:
het voordeel van de EFO is dat daar een man met verstand van paarden aan het hoofd staat


En weet je hoe die directeur van de EFO heet....? De Boer Geerlings, waarschijnlijk familie van die van Amev Hippo.... Lachen

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 12:02

Ik kan me niet voorstellen dat Wijbo de Boer Geerligs (directeur van EFO) ook bij de AMEV aangesloten is. Het zijn natuurlijk concurrerende verzekeringen van elkaar. Verward

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Re: !@$%* Amev

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 19:05

unamie schreef:
mijn paard is ook net afgekeurd
zou ik ook een jaar door moeten betalen (ik betaal per maand)
verzekering loopt tot 1november



Mijn paard is pas geleden (18 jan) overgedragen aan de verzekering (EFO) en we mochten dus de rekening voor 2005 doorscheuren. Echte service dus, die de Amev niet kent, want mijn stalgenoot had dezelfde situatie en moest dus wel premie voor de rest van het jaar betalen...

Heb alleen maar lof over de EFO!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Em_, JudithO, karin30, rollyjogered en 51 bezoekers