30 minuten waren genoeg.......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

30 minuten waren genoeg.......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-02 10:25

Barbiano is 3 weken geleden behandeld door de ostheopaat ivm 2 ruggewervels en 1 nekwervel die vast zat. Ik ben rustig aan weer alles gaan oppakken. Ik moet veel vwnw rijden en dat is niet even makkelijk met hem. Maar het ging elke dag een stukje beter. Gisteren kwam ik op stal waar hij lag te slapen Lovers en hij had eigenlijk geen zin om op te staan. Toen hij toch maar opstond zag ik dat hij gigantische dikke kaken had, hij had nl de hele nacht in een graswei gestaan en dan krijgt hij dat. Na de mest uit zijn waterbak verwijderd te hebben ben ik hem lekker gaan poetsen. Hij loopt voortaan ook niet meer aan als ik met het zadel aankom.

Na 10 minuten losse teugel en 10 minuten loswerken in stap ben ik gaan draven. Ik voelde toen ik overging in draf dat hij al goed los was. Toen het draven, het vwnw ging zo super dat hij zelfs tijdens het van hand veranderen laag bleef ipv met zijn hoofd omhoog te komen. Op een gegeven moment was zijn rug zo superlos en liep hij zo fantastisch dat we allebei aan het genieten waren. Omdat het zo lekker ging vond ik het goed genoeg en zijn we gaan uitstappen. Na zijn benen afgesproeid te hebben heb ik hem met wat lekkers op stal gezet.

Ostheopaat bedankt!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 10:41

Hee geweldig meis, komt weer helemaal goed met jullie! Fijn dat die ostheopaten bestaan he?;-)

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 11:09

He super dat het zo goed ging! Houden zo! Pling
En, fijn he, die drollen in de drinkbak? Not!