wat doen jullie tegen lastige kinderen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

linielin

Berichten: 858
Geregistreerd: 10-06-02
Woonplaats: gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 19:24

ik heb ook ooit zoiets k*ts mee gemaakt. mijn vorige vorige vorige pony dus mijn allereerste was ook een shetlander en die had er altijd veel plezier in als ik of mijn zusje op de straat op der rug klom en dan liep mijn broer er altijd naast. mijn broer was toen 13 ik 9 en mijn zusje 8.
toen zat een keer mijn zusje erop(vond ze eigenlijk altijd best eng). dus wij liepen daar door het dorp voor na het bos te gaan. komt daar een rotte turk aan.(heb er nix tegen maar tegen hem wel). met die jonge had mijn broer altijd ruzie. dus hij begon mijn broer uti te schelde en daarna schopt hij mijn pony in der buik Extreme duivel . mijn pony kroop weg van de pijn. en toch heeft ze faruk(die jonge) er tege aan gemept. vervrolgens viel mijn zusje eraf. en het heeft toen lang geduurd tot ze weer eens op de pony durfde te zitte. omdat ze er erg veel moiete mee had is ze niet vaak meer met mijn pony omgegaan. en daarom geeft ze nu niets meer om paarden.en hij heeft nooit meer iets tegen me broer gedaan. Lachen. en een aantal jaar later vond hij mij blijkbaar vort zo leuk dat ie iets met mij wou. dat heb ik toen echt niet gedaan. Pling want bij mij komen de paarden op de eerste plaats en dan pas de vriendjes.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange29, Bloemetje75, DDD3, ikkedus, Michelle_S, Paardennamen, siloux en 157 bezoekers