tinkerhengstenshow

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-01 17:04

Nou vandaag heb ik er dus 10 gezien. Viel me beetje tegen had veel meer van sommige verwacht maar zaten ook tussen die ik op internet weinig vond en nu juist weer erg leuk.
de 1e was Crosby. Hij was wel erg leuk lief koppie enzo leuke kleur, alleen het meisje (renate) wat er op reed, zat helemaal niet netjes op t paard, erg strakke had en rare houding, wat toch weer heel ander beeld geeft. en hij trok ontzettend naar de uitgang wat natuurlijk wel logisch was voor de rest was hij wel leuk maar niet bijzonder. errug sterk trok alle kanten op.
De 2e was o'malley, had ik echt super mooi verwacht, maar was minder dan hij er op sommige foto's uitziet. Stuk minder uitstraling. Maar hij kan wel goed springen.
De 3e was The Offspring, had deze hengst eerder gezien en was toen heel druk, aand e hand was hij nog welerg druk maar hij is onder het zadel echt stuk rustiger, voor de rest niet echt bijzonder.
De 4e Boris, die vond ik op de foto's echt super mooi, maar hij heeft een hele aparte manier van lopen en is een paar keer op zijn achterbenen gaan staan waardoor hij kwa karakter niet echt bij de tinker paste. Man viel er ook steeds bijna af.
de 5e was King Rocky. super mooie hengst alleen hij is helemaal niet voorwaarts, lag ook wel aand e ruiter. Maar hij toonde wel heel mooi. kwa uitstraling.
De 6e was Robert O'neill echt een schatje. aan de hand kwam hij bijna niet vooruit, echt tinkertje wel klein maar wel superlief en eigenwijs. Toen er op gereden werd trok hij de hele tijd naar de uitgang en ging daar gewoon staan, niet gemeen maar wel van ik wild er uit, niet alleen in de bak. echte tinker dus (was ook errug vies-> tinkereigenschap.)
De 7e was Peembel. wel de leukste van allemaal, aparte vlekken, lekker rustig karakter (ook niet heel sukkelig) maar hij oogde gewoon heel leuk. en echt wel tinkerachtig.
De 8e was gipsy lee (waarvan ik dacht dat die uit het dekken was gehaald) echte tank, dikke kont en echt supergroot. maar ook niet super bijzonder. geen mooie gangen en weinig uitstraling vond ik.
de 9e was Clannad van vink. dat vond ik beetje een doos op pootjes, klinkt raar maar zijn romp is bijna helemaal zwart en dan 4 witte benen, ook beetje vierkant gebouwd. Zij reden niet op hem maar lieten hem paar rondjes los rennen. paard stond de hele tijd nerveus te doen aan de zijkant. Clannad was de minst leuke van allemaal.
en de laatste was Hot Shot. Leuke vlekken had hij alleen hij was ziek geweest waardoor hij heel mager en ieletjes oogde. snap niet dat je hem dan laat zien aan publiek als hij niet in topconditie is, want je maakt niet echt reclame voor je paardje. Heb t wel hel leuk gehad. en in maart is de volgende hengstenshow alweer met nog meer hengsten. heb der nu al zin in.
naja hieronder nog 2 foto's van Robert O'Neil en Peembel (in t echt zijn ze leuker)
[img]http://home.hetnet.nl/~tinkerhengst/Robert%20O'Neill01.jpg[/img]
Afbeelding

_________________
nog 6 daagjes moet het zonnetje opkomen...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marjolein op 2001-02-18 17:05 ]</font>



Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-01 17:18

kan heel goed, alleen was rode jas.maar wel in t hoekje. boris had wel wat. Maar aan de hand liep hij heel apart, en hij was gewoon veels te druk voor een tinker. Voor de rest was hij inderdaad wel een supermooie tinker. maarja karakter is toch ook wel belangrijk

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-01 17:42

ja, maar niet heel veel. Heb trouwens niemand daar van internet gesproken. wel mensen herkend, maar had niet echt zin om heel gesprek aan te knopen, de meeste kenne me toch niet, ben daar een stille lezer

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-01 19:04

ena laatste?? op de lijst staat gipsy lee, maar daar zat een man op. denk dat je bedoeld king rocky, zat een hele forse meid op. of peembel want dat was de ene laatste die gereden werd dacht ik. dit is king rocky
Afbeelding

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-01 19:20

ja inderdaad. heb samen met Daniella (komt aillin te staan), kwam ik daar tegen, cijfers gegeven, zij was weg van King rocky, haar tinker heeft er ook wel veel van weg. Clannad vond ik echt de minste, brr doos op pootjes vond ik hem. Ach als je naar de bouw keek was hij net als zijn baasje en hotshot was net ziek geweest dus vond ik ook niet echt mooi, maar misschien over een paar maand wel weer. naja heb nog wel paar jaartjes de tijd, als ik ooit een veulentje wil. dusseh dan zijn er een stuk meer hengsten. vond het trouwens jammer dat de meeste in normale kleren reden en niet in teneu

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-01 20:17

witte broeken met slobber trui eroverheen en volgens mij een iemand die het voor geld deed en netjes elk paard voor leidde

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-01 20:57

ja was die man, geen flauw idee hij werd in ieder geval niet onder het zadel gereden, ze lieten hem daar gewoon los. was erg jammer, en nog redelijk gevaarlijk ook. brr trapte best hoog de lucht in

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-01 07:35

oik kwam daar aan lopen en toen kwam er al een pony met man langslopen op t pakeer terrein. toen leek hij best leuk om te zien. Maar later in de bak vondt ik t niet echt bijzonder. hij werd ook niet gereden, en ze probeerden hem met een zweep op te jagen wat dus helemaal niet lukte omdat hij van de ene hoek naar de andere liep. Maar hij was wel een van de weinige die zijn paard netjes voorbracht.
Hoorde achteraf dat er ook een hengst tussen zat die eigenlijk helemaal niet goedgekeurd was. Hij was afgekeurd op zijn sperma en was dus geen officiele tinkerdekhengst. raar dat die mensen hem dan toch nog laten komen.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-01 15:07

Nouja heb er ook niet zo heel veel verstand van. Kan het dus niet goed zien of je nu wel of niet mooi op je paard zit maar als iemand echt niet mooi op zijn paard zit valt het toch wel op. ze zat ook niet echt lekker want ze zat te hele tijd te wiebelen in te zadel dan weer iets naar links en weer terug naar rechts.
Ze reed ook met een erg strakke hand. Ze had ze vast staan op een plaats leek afentoe wel.
zullen vastw el keer foto's van op internet komen te staan. Maar ik vond haar niet echt een geschikte ruiter voor zo'n show. Maakte het plaatje van de hengst niet mooier.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Natasja_, IASCrawler, Varekaj en 36 bezoekers