Ik baal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Ik baal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-02 22:23

Gister had ik weer les op de manege. Ik rij hier meestal op Kitty (een handel/manegepaard). Ik vond haar echt een snoepie. Lief op stal en ze reed ook lekker als je haar maar rond reed. Nu stond ze dus niet op de lijst. Ik moest op moonlight terwijl mijn vriendin daar meestal op reed. Dus ik vragen of Kitty misschien ziek was ofzo. Maar nee ze is geruild met een prive paard. Dit dier was nogal drakerig geworden en ze hadden hem nog niet zo lang. Nu hebben ze dus Kitty in plaats van Andiamo. Nu weet ik dat Kitty het echt wel fijn krijgt en ze blijft ook op de manege staan maar ik kan haar niet meer ff knuffelen en ook niet meer op haar rijden.
Nu vond ik die Andiamo ook wel een gaaf paard maar ja, het is geen Kitty.

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 23:52

Ohw wat jammer voor je Verdrietig
En je was juist zo vol van Kitty, jullie vormde ook een leuke combi van wat ik ervan heb gezien...

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 09:36

Was Kitty dat paard waar laatst een foto van op ITP stond? Die bruine?

Tja, joh, dat is de pech als je bij een handelende manege rijdt, aan de andere kant is het een voordeel want je krijgt soms best leuke handelspaarden te rijden.

Die Andiamo lijkt je niks om eens te proberen?

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-02 10:21

Ik heb voorheen ook op Andiamo gereden en dat ging best wel lekker. Ik zal denk ook wel op hem gaan rijden. Maar Kitty was mijn favoriete paard om op te rijden. Ik zal de lessen met haar best missen. Het is wel fijner voor haar dat ze nu een lief vrouwtje heeft en daarom ben ik wel blij voor haar.

gamble
Berichten: 759
Geregistreerd: 31-01-02
Woonplaats: ledeacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 11:29

Misschien heeft de nieuwe eigenaar er wel iemand bij nodig??? Zou een oplossing zijn voor beide, zij heeft iemand of als bijrijder of als invaller en jij raakt het paardje niet kwijt. Een voordeel is dat jij dat paard al kent. Wie niet waagt die niet wint, gewoon even vragen.

Groetjes en een hoefje van Gamble

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-02 12:43

Het zou een leuke oplossing zijn geweest. Helaas heeft ze al een bijrijdster. Dit meisje reed eerst Andiamo voor haar en nu gaat ze Kitty rijden.