jamey nieuwe schoene

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

jamey nieuwe schoene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-02 22:45

jaja, vandaag is jamaica voor het eerst beslagen. Ze had verschrikkelijke brokkelhoeven, dus er hadden zowiezo ijzers onder gekomen om de boel even te laten herstellen.
Wat heel stom is, en waar ik me heel erg voor schaam is dat ze kennelijk licht op haar stralen liep. Ik heb dit gewoon echt niet gezien of gemerkt, maar gelukkig heeft de smid nu goed uitgelegd waar ik op moet letten.
het beslaan ging super. De smid had haar voor de zekerheid met haar neus in de wind gezet, zodat de rook van haar weg zou waaien. 1 rookwolk kwam echter toch haar kant op. Jamaica keek met grote ogen naar de wolk "die eet me toch niet op he???" en verder deed ze niks
Ik kreeg van mijn smid complimenten omdat ze (voor een 3 jarige) zo ontzettend braaf was.
Mijn smid heeft les gehad van monty Roberts, en heeft me gelijk wat horsemanship laten zien.
Heel indrukwekkend wat hij met haar kon. Zover ben ik nog lang niet, maar ik kan iig weer even vooruit

sonjas
Berichten: 154
Geregistreerd: 24-03-02
Woonplaats: andel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 00:06

he fijn dat ze zo braaf was stef
ook leuk dat je smid ook gelijk wat heeft kunnen laten zijn va M R

lekkr ook trouwens die complimentjes Haha! Haha!
het is gewoon SUPERJAMEY Schijnheilig

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 13:24

dat zal wel spannend geweest zijn voor haar. zon eerste keer beslaan is altijd vreemd. goed idee dat ie ze met de neus in de wind had gezet. wat betaal jij nou voor je ijzers? nina moet woensdag ook nieuwe. omdat wij zeer regelmatig pony's bij hem laten doen (nu moeten er ook weer 4 tegelijk) krijgen we wat korting. maar doordat ik nu speciale ijzers bij nina onder krijg, zijn ze weer wat duurder. ze zijn wat breder als normale zodat het draagvlak wat groter word wat dus weer beter is voor de endurance.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-02 13:28

ik was 70 euro kwijt, jamey beslaan, hon vijlen en straal bijsnijden

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 19:54

Doe mij ook maar zo`n supersmid! Fijn dat jamey het zo goed deed!