Sven weer aan het werk

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Sven weer aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 10:51

Van het weekend heb ik het welcome hengstje weer eens onder handen genomen. Ik heb het erg druk gehad de afgelopen tijd, dus hij heeft lekker vakantie gehad.

Ik ben hem dus weer geen longeren, en dat was hij nog niet verleerd in ieder geval. Af en toe heeft hij nog de neiging een beetje om te draaien, maar krijg ik er wel uit. Hij is in ieder geval een stuk attenter op mijn hulpen dan een poosje geleden. Het enige waar hij in het begin voor wilde vertrekken was een rammeldoosje Haha! Hij loopt lekker makkelijk rond aan zijn bijzetje, en het zadeltje doet hem echt helemaal niets. Ik heb hem nog steeds niet zien bokken. (Dat bewaart hij waarschijnlijk voor als ik er opzit Haha!)

Omdat in onze stal de spoelplaats eindelijk af en ingericht is vond ik het een mooi moment om hem eens helemaal af te spuiten. Dat vond hij heeeel erg griezelig, maar na een halve bos wortels besloot hij dat dat gefrot toch wel erg prettig is allemaal. En het lekkerste is natuurlijk om je hoofd afgedroogd te krijgen met een zacht handdoekje, en dan lekker onder je kin gekroeld te worden Lovers

Ik ben heel benieuwd hoe hij het in de toekomst gaat doen. Ik rijd nu toch heel anders dan een paar jaar terug. Nescio heeft tegelijk met mij moeten omschakelen naar een andere manier van rijden en andere hulpen, en dat is best lastig geweest. Sven kan ik van begin af aan zo gaan rijden. Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat worden allemaal. Lachen

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 11:29

Hou ons op de hoogte enne....: regelmatig foto's plaatsen hoor! Knipoog

Dus Sven is nu "spuitplaatsmak"? Dat is alvast 1 ding!

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 12:26

Zeker weten dat het super gaat met sven!! Jij bent nu al redelijk bevestigd in dit systeem, paard heeft genoeg souplesse in huis, dus dit wordt een nieuwe topcombinatie hoor! Wanneer ga je er nou eens op, ik zit al elke week de hoefslag uit te spellen of je er al in staat Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 13:50

Jaaah idd, we willen verhalen van je rijden op je mooie Sven!!!! Haha!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 11:49

Jaaah foto's! Haha!

Op wat voor andere manier ben je dan gaan rijden? Ik weet niet of je dat al eens had verteld, maar ik ben erg benieuwd.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 18:22

Foto, foto en nog eens foto!
Ben benieuwd, ik weet helemaal niet hoe Sven eruit ziet. Of heb ik ergens eens iets gemist? Nee toch?

Klinkt heerlijk, met zo'n jonkie aan de slag. Nog een paar dagen (nou ja, een weekje dan, maar paar dagen klinkt korter) mag ik ook met mijn kleintje frutten!