Waaah!!! 3 paarden om op te rijden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marije999

Berichten: 330
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Den Haag

Waaah!!! 3 paarden om op te rijden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-02 21:15

Wat ben ik toch een gigantische gelukspoeperd!!!
Ik heb waarschijnlijk een aantal paarden die ik mag rijden!!!! Het zijn 3 3-jarige merries, die nu nog ingereden worden maar over een paar weken mag ik erop. Het is nog even kijken hoe of wat het precies gaat worden, de dochter van de eigenaar wil er ook eentje om op te rijden Haha! .
Ik ben er net naartoe geweest. Het is wel een eindje fietsen (voor de kenners: het is in De Klomp, bij Veenendaal, vanaf Wageningen fietste ik er 40 minuten over) maar als ik het zo zag heb ik dat er graag voor over!!! Alle paarden (twee oudere merries, de driejarige merries en 2 jaarling hengstjes + een 32-jarige pony) zijn gefokt op springen (behalve dan die pony misschien), een aantal ook zelfgefokt. Het is ook de bedoeling dat ze worden opgeleid tot springpaard, iets waar ik nog geen ervaring mee heb maar wat ik wel graag wil leren! Ik vond ze echt supermooi!!! (Nee, ik heb nog geen foto´s).
Dus nog even wachten en ik kan waarschijnlijk weer volop rijden!
Ik ben zo verschrikkelijk blij.
Marije

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 13:29

Leuk joh! Haha! Veel plezier ermee Party!!

Steven
Berichten: 14
Geregistreerd: 21-06-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 19:54

Dat is leuk voor je! Doe je wel een beetje voorzichtig? Met driejarigen weet je immers maar nooit.

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 21:16

gaaf joh heel veel plezier ermee

marije999

Berichten: 330
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-02 21:20

Helemaal gelijk Steven, ik ben gewoon heel eerlijk geweest over wat ik allemaal kan en heb gedaan (heb ook echt benadrukt dat ik nog veel moet leren maar ook graag veel wil leren). Ik heb nog maar één keer eerder geholpen om een paard in te rijden.
We hebben nu afgesproken dat we het gewoon gaan proberen, waarschijnlijk ga ik eerst even op een 7-jarige merrie. Het lijkt in ieder geval allemaal erg mooi en leuk.
Groetjes Marije