Rijden met school + Duke teruggevonden!!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 18:55

hey die manege heb ik gestaan met m'n pony en daar rij ik nu elke donderdag voor de lol mee.
Ik heb daar twee kanjertjes staan , Penotti en Onyx! Penotti is leuk he!
Zo'n gaaf paard, loopt supermakkelijk en hij is zo braaf. Onyx is wat hoger qua niveau. Onyx was een zwart/bruin paard dat in de 2e stal stond!
Waarschijnlijk heeft hij niet meegereden in jullie groep.
Magnum word nu o.a gebruikt voor de springlessen enzo.
Jullie hebben donderdag gereden toch?
Ik rij in de les van 19.30 - 20.30, we hadden al gehoort dat er een groep was geweest van een andere manege, de amsterdamse manege ofzoiets!

Hoe vonden jullie de manege verder?

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne



#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 13:29

Citaat:
Hey,
ja penotti is echt leuk. Ze gooide wel steeds met d'r hoofd, maar toen ik meer ging drijven ging dat weg.
Onyx ja dat paard heb ik gezien, maar liep idd niet mee.
Magnum (DUKE!!) in de springlessen?? Wat leuk, en hij vond buitenritten ook altijd heel leuk...

We komen van de Hollandsche manege.
Ik vond jullie manege erg leuk, maar wel weinig pony's..!!

groetjes remi


Magnum kan echt keigoed springen en hij vind het ook hardstikke leuk! Hij springt hardstikke hoog over de hindernissen heen.
Bij penotti moet je je handen stil houden, veel been en dan loopt ze als een tierelier. Lachen
Echt gaaf.
We hebben wel een aantal pony's gehad, en we hebben nu nog 2 pony's staan. Eentje is een super sportpony ( glenn) en de andere is een beginnerspony ( casper) . Een witte en een vos!

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cjuan, criollo_yess, Eliana, Facebook, fleur_yen, Karintich, MairiMacBran, Mariska_vD, NorwayFjord, paljaslaura, pien2010, Sanne_com, scrabbel en 141 bezoekers