Wat ben ik toch weer happy! + 2 Update's! + Foto's

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Wat ben ik toch weer happy! + 2 Update's! + Foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-02 13:39

De afgelopen twee weken heb ik het ontzettend druk gehad met mijn nieuwe baan bij Divoza, maar vandaag ben ik lekker vrij.

Allereerst kreeg ik vanochtend na lang wachten een telefoontje dat ik mijn laarzen op kan halen!!!! Dit ga ik zo dus doen. Party!! Ik ben benieuwd of ze passen en hoe ze zitten en hoe het zal zijn om met leren laarzen te rijden. Maar ook vraag ik me af hoeveel problemen ik met het inlopen en/of inrijden van de laarzen zal hebben Haha! Hopelijk gaat dat allemaal wat voorspoedig.

Hierna ben ik afgereisd naar Propala. Aangezien ik nu de tijd ervoor had zou ik haar vandaag gaan rijden. De eigenaar had haar (hij wist dat ik zou komen) in een apart strookje land gezet, zodat ik haar makkelijker kon pakken. Eenmaal op stal heb ik het propje gepoetst, gezadeld en ben ik met haar naar de bak gegaan. De eigenaar heeft haar even vast gehouden zodat ik er wat makkelijker op kon komen. Erg stijf ben ik niet meer, maar om met mijn korte beentjes op een paard van 1.80 m. te klimmen, heb ik toch wel wat hulp nodig. Haha! Eenmaal erop ben ik begonnen met stappen en figuren rijden. Mevrouw wou meteen al in draf.. maar nee hoor, dat wou ik nog niet, dus dat gebeurde ook niet. Even later ben ik aan gaan draven. Ze had nog wel eens de neiging om wat met haar hoofd te klieren, maar met wat extra been erbij en streng stemgebruik liep dit ook erg netjes en was het hoofdschudden met 2 a 3 seconden over. Ik heb nog wat balkjes gelopen, veel overgangen gereden, enorm veel wendingen, halthouden en ook nog wat achterwaarts. Ik moet eerlijk bekennen dat het gewoonweg hartstikke goed ging! Party!! Na het rijden heb ik haar nog even haar benen afgespoten, want na die regenbuien van gisteren was het weer een lekkere drek bende Haha! , haar afgezadeld en uiteraard beloond. En natuurlijk weer lekker bij de rest van haar vriendinnen in het land gezet. Ik moet zeggen dat ik zelf behoorlijk uitgedroogd was. Maar ja wat wil je ook... het vocht stroomde in overvloed over mijn lichaam.. (iemand zou er zo een onfrisse douche onder kunnen nemen Haha! *LOL* ), dus heb ik nog even wat gedronken en ben naar huis gegaan. Nu ben ik dus thuis en kon jullie niet weerhouden van een verslag, want ja.. wat ik vandaag allemaal beleefd heb en ga beleven... Knipoog Nu ga ik dus mijzelf even opfrissen en mijn moeder ophalen zodat ik gauw mijn nieuwe laarzen op kan halen..
Ondertussen zit ik mezelf te bedenken of ik wellicht met mijn nieuwe laarzen aan in de auto terug zal rijden... kan ik vast wat wennen Haha!
Laatst bijgewerkt door Honeybee op 23-06-02 21:04, in het totaal 3 keer bewerkt

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 13:46

Leuk man dat het met Propala zo goed ging!
Ik ben ook net gebeld Party!! Eindelijk!!! Ik kan ze jammer genoeg dit weekend niet halen (druk druk druk)
Ik ga ze volgende week 's avonds een keer halen.
Een best wel relaxte dag voor jou dus!

Anoniem

Re: Wat ben ik toch weer happy!!! :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 13:49

Honeybee schreef:
Ondertussen zit ik mezelf te bedenken of ik wellicht met mijn nieuwe laarzen aan in de auto terug zal rijden... kan ik vast wat wennen Haha!

Niet doen mafkees! Dat rijdt echt heel erg klote want je kan benen niet goed buigen meestal }> .

Heel veel plezier met je nieuwe laarzen en bij meneer Huet (ha ha heb je ruim tijd genomen Knipoog )

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 13:50

Echt lekker joh, klinkt als een lekker dagje...
maarreh, over met je nieuwe laarzen naar huis rijden *LOL*
met mijn Petries hoefde ik daar niet eens over te peinzen de eerste dag Haha!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-02 13:52

Ja, ja.. ik kan mijn geluk niet op! Lachen Of het echt poedersuiker rijdt met die laarzen in mijn auto...??? Daar kan ik op de heenweg nog lang genoeg over nadenken.. Haha! We zullen zien en jullie zullen het wel horen als ik terug ben... *LOL*

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 13:54

Jes we wachten in spanning je nieuwe berichtgeving af Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 13:54

Het klinkt idd allemaal heel Happy Haha!

En nieuwe laarzen, gaaf! Kwijl
Maar ermee naar huis rijden zou ik ook nog maar ff niet doen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 13:56

Wat leuk zeg, dat het zo goed ging met Propala.

Veel plezier met je nieuwe laarzen Party!! (en ik zou er maar niet meteen mee gaan autorijden *auw* Haha!)

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 14:04

En wat is je volgende aankoop? Dat mooie hoofdstelletje van 350 euro?
Laatst bijgewerkt door greetje op 21-06-02 19:37, in het totaal 1 keer bewerkt

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 14:22

halster van 350 euro???
ben jij zo rijk Sandra??

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 14:25

Fijn dat het zo goed ging!
Terugrijden met laarzen aan lijkt me niet verstandig. Of je moet je knieholtes lekker open willen halen Lips are sealed

Ik heb trouwens weinig inloopproblemen gehad met mijn laarzen van Van Huet... dus misschien valt het mee... Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 14:38

Hee San, wat gaaf dat het zo goed ging met Propala. Ga je haar nu ook wat vaker doen? heb het ff niet meer geveold geloof ik....

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 16:07

Happy de Peppy ik heb alles al gehoord, je klonk aan de telefoon net zo vrolijk als dat het hier van het beeldscherm afstraalt, echt leuk voor je.
Dat wordt wel wat met Propala, leuk leuk leuk Haha!
En nu ook nog je nieuwe rijlaarzen. Tssssss zeg ik dat je er misschien dinsdag mee op Propala kunt stappen en dan beweer je dat dat absoluut niet kan maar wel ermee terugrijden in de auto zeker
Volgens mij heb jij vannacht in bed nog je laarzen aan *LOL*
Hartstikke leuk voor je joh, alebei weer happy vandaag want ik heb nog een extra nieuwtje Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 17:37

En heb je ze al opgehaald?
En hoe heb je ze meegenomen?
Aan je voetjes, in de auto?
ben benieuwd hoe dat gegaan is

warren

Berichten: 336
Geregistreerd: 27-04-02
Woonplaats: Gersleat (Fryslân)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 17:57

Kawa, ze is nu onderweg.
En als het meezit ben ik een van de eersten die ze ziet,die nieuwe laarzen!!!!!!!!! Haha! Haha!
Ik ben heel blij voor je San, en ook dat Prop het zo goed deed!
Haha!

Morgen kun je je nieuwe laarsjes mooi inlopen op de wedstrijd Haha! .
Waar ook al weer???? Knipoog Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door warren op 21-06-02 20:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Hedwig

Berichten: 56
Geregistreerd: 21-06-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 18:25

Wat leuk zech dat het zo goed ging!
ik ben dan ook helemaal happy.
En inderdaad autorijden met je laarzen
aan lijkt mij niet zo fijn........

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 18:31

heej super joh dat propaaltje zo goed ging!!!! volgens mij zijn jullie echt een leuke combi
hihi ik wil je nog wel eens horen over je laarzen als je ze aan t inlopen bent Haha!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 20:36

Ik voel haast de 'happiness' van jouw topic, word er zelf ook vrolijk van! Hartstikke fijn dat alles zo lekker loopt, geniet van je mooie laarzen, ben best een beetje jaloers!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 20:41

Sjimmy schreef:
Ik ben ook net gebeld Party!! Eindelijk!!! Ik kan ze jammer genoeg dit weekend niet halen (druk druk druk)
Ik ga ze volgende week 's avonds een keer halen.


Sjimmy, Sandra heeft jouw laarzen gezien!! Die man zei dat jullie elkaars laarzen wel zouden passen *LOL* Zelfde maten.

Overigens, Honeybee zat net in de auto terug (nog steeds heel happy) maar ze had haar laarzen niet aan. Viel me een beetje tegen

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-02 01:33

Nou, ik ben dan nu (1 uur 's nachts) Gaaaap net thuis. Party!!
En.... natuurlijk helemaal Happy de Peppy zoals Cody al zei... Haha!
Vanmiddag eerst mijn moeder opgehaald en toen afgereisd naar Houten, waar ik rond half vijf arriveerde. Hij had mij laarzen al netjes in show houding klaar gezet. Haha! Ik kreeg een paar plastic zakjes toegereikt die ik maar om mijn voeten moest doen. Verward Hij zei dat dit in het begin wel nodig zou zijn met het aan en uittrekken, zodat alles vrijwel gladjes verloopt. Haha! Ik dus die zakjes om mijn voeten en de laarzen aangetrokken. Nou, ze passen perfect! Kwijl Lovers Ik heb nog schuine zooltjes erin gekregen (onder de hak) zodat ik tijdens het inlopen minder last zou hebben van mijn knieholtes. Ook heb ik Sjimmy haar laarzen nog even bewonder die hij voor me uit haar doos (ahum.. Knipoog ) heeft gehaald. 't Is toch wat... zie ik haar laarzen nog eerder dan zijzelf... Maar Sjimmy, ik kan je verzekeren.. ze zijn de moeite van het wachten zeeeeeeer zeker waard geweest! Weet zeker dat je er heel tevreden mee zult zijn! Dus pas maar op dat je er straks niet naast gaat lopen inplaats van erin... Knipoog Haha!
Rond zeven uur waren we zeg maar uitgeluld Haha! (mensen die de man achter van Huet kennen weten waar ik het over heb *LOL* ) en ben ik samen met mijn moeder afgereisd naar de Mac snack om wat ongezond voedsel naar binnen te werken. Na deze bunkering ben ik met laarzenloze voetjes dus weer in mijn auto gestapt en richting Tijnje gereden waar ik Gea (warren) mijn nieuwe aanwinsten zou showen.

Eenmaal daar aangekomen wou ik natuurlijk mijn laarzen aantrekken voor ik naar binnen zou lopen. Want ja... ik was natuurlijk zo trots als een pauw Party!! Geen plastic zakjes binnen handbereik, dus ja.. dan maar zonder zakjes. Nou dat heb ik geweten! Clown Ik kwam er bijna in, maar niet helemaal dus... Frusty En tja... toen kwam ik er dus ook niet meer uit!!!! Frusty Frusty Bloos Dus mijn moeder met al haar krachten geprobeerd mijn laarzen (die natuurlijk perfect op maat zijn gemaakt en gigantisch perfect, op dit moment té perfect.. Frusty , aansluiten) uit te trekken wat maar niet wou lukken. Na vijf minuten zwoegen kreeg ik de laars met pijn en moeite weer uit. Haha! Tja, ik weet nu waarom hij gezegd had dat ik mezelf wel voor mijn hoofd kon slaan als ik de laarzen toch zonder zakjes aan zou trekken... Frusty . Dus toch maar met de laarzen in mijn handen naar binnen gegaan om ze te showen. *LOL* Maar ja.. eenmaal binnen hebben we dus toch plastic zakjes opgescharreld, zodat ik de laarzen toch aan kon trekken. Dit lukte en ik heb onder het genot van een kopje koffie toch mijn laarzen aangehad. Haha! En Gea heeft mij heel goed geholpen om ze weer uit te krijgen Knipoog

Hierna heb ik mijn moeder thuis gebracht en eenmaal daar hebben we wederom plastic zakjes opgescharreld, want ja.. ik moest ze natuurlijk wederom showen. *LOL* Ditmaal slechts enkele minuten, dus ze gingen alweer gauw uit, aangezien ik erg moe was en ik nog een eind moest rijden. Ben dus wederom met laarzenloze voetjes in de auto gestapt Haha!

Maar... morgen moet ik mijn stalgenootje weer voorlezen op een wedstrijd in Sonnega en tja... dan zal ik toch een stukkie auto moeten rijden met de laarzen aan.. Haha! Want ik wil ze natuurlijk op het wedstrijd terrein (heilige grond *LOL* ) inlopen. Misschien dat dat gaat helpen in mijn hopelijk toekomstige carriere Schijnheilig .

Helaas foto's zijn er nog niet, maar ik zal mijn vriend morgen vragen er een aantal te maken.

En om tot slot nog even wat vraagjes te beantwoorden.... Nee greetje.. al wil ik nog zo graag.. ik ga niet mijn halve maandsalaris aan dat Schumacher hoofdstelletje spenderen.. Haha! Wat ook meteen weer een antwoord is op de vraag van Marloes-joy... Ik heb nog steeds geen loterij gewonnen, dus ben ik ook nog niet rijk.... Haha!

Jurga.. wat propje betreft.. Ik ga haar inderdaad vaker rijden. Ik rijd haar momenteel samen met mijn stalgenoot. En nee.. je hebt niets gemist hoor, plaats alleen niet zoveel meer Lachen Maar.. hopelijk gaat Cody gauw eens mee, dan kan ze wat plaatjes schieten.

Cody.. mijn laarzen staan nu keurig in doos in de woonkamer.. ze gaan dus niet mee naar bed... Haha! En wat jouw extra nieuwtje betreft.. ik weet inmiddels wat het is en ben ook helemaal Happy de Peppy voor jou! Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 07:56

Nou, hartstikke mooi zeg! Ben ik ook weer op de hoogte! Succes met het inlopen van ja laarzen *devil smile* Extreme duivel ...

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 08:53

Wat een vreugde op mijn beeldscherm!
Hartstikke leuk verslag van een leuke gebeurtenis!
Cool!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 10:33

Haha gaaf san! Volgens mij ga ik ze gewoon onder mijn broek aantrekken naar mijn werk, maar dan moet ik er wel op de FIETS *au* naartoe.....

Ik ga zo bellen of ik ze maandag avond kan komen halen. Party!! Had je nog afgedingt? Verward Haha!
Cody, wat is jouw nieuwtje?

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-02 16:26

Nope.. ik heb niet afgedingt. maar kreeg er wel een paar laarzen (van die haakjes) trekkers bij kado. Lachen
Erg handig.. anders kun je ze niet eens aan krijgen.

Vanmorgen moest ik weer vroeg op om mijn stalgenootje voor te lezen. Het ging hier om een selectie wedstrijd voor de Friese kampioenschappen. Helaas mocht ze niet door, maar had wel een winstpunt. Ik ben dus vanochtend vroeg op gestaan. Heb hier thuis braaf mijn laarzen aangetrokken en ben rond acht uur dus wel met de laarzen aan in de auto gestapt. Ik moet zeggen.. dat dat redelijk ging, alleen was het gasgeven wat moeilijker.. ik kon de pedalen niet geheel intrappen. Haha!
Ik heb tot twee uur vanmiddag (zes uren dus Lips are sealed ) met mijn laarzen rond gelopen. Hierna heb ik ze toch maar verruild met mijn schoenen.
Ik weet dan ook zeker dat ik ze vandaag in ieder geval NIET meer aantrek. Haha!

Btw.. Sjimmy, ik denk dat het fietsen wel wat mee zal vallen... Haha! Ze zijn lekker soepel... maar ja... die knieholtes moeten wel het een en ander doorstaan *LOL*

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 21:05

Dit klinkt allemaal idd heel erg blij en positief. En laarzen inlopen is idd NIET fijn!

Succes verder met Propala en je laarzen. Party!!