passion en expensive

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

passion en expensive

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-02 10:29

gisteren waren we al om 1 uur uit; heerlijk! Lachen (voor de pw week,das minder)
dus om half 2 liep ik al bij de paarden, ik zag dat de 2 andere paarden wegwaren bij ons uit de wei en die stonden in de wei naast ons, toen ik aankwam gelopen stonden alleen passion en expensive dus in de wei..

passion kwam naar de ingang toegelopen en hinnikte Lovers

toen heb ik expensive gepakt, die inmiddels ook al aanwas komen lopen met de oortjes erop Lachen en toen heb ik hem natgemaakt en een wandelingetje gemaakt, toen ik het weggetje uit liep begon passion weer te hinniken, en met wandelen was ex (zoals gewoonlijk Lachen ) super braaf, als ik harder ging stappen ging hij ook meteen harder stappen,ging ik rennen, ging hij rennen , ging ik langzamer,ging hij langzamer Lovers
ik hoefde echt helemaal niets te zeggen, zo lief he!!

toen teruggegaan,eten gegeven en passion die alleen in de wei stond (ffies ) beetje natgemaakt en toen expensive weer natgemaakt en weer in de wei gezet..

Je raadt het al... ROLLEN!! Schijnheilig en een vies paardje in de wei Lovers Schijnheilig

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gaabje, Karintich, moeshie, Pippa13, Roadracer, tienus63 en 15 bezoekers