Karin in de paardenkrant

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Karin in de paardenkrant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 15:13

Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij staat Karin met Prins Amaretto in de paardenkrant van vandaag.
Er staat nl een stukje over de endurance in Laag Soeren in met daarbij een foto van Karin en Annalyn met Ionka.

Is dit idd "onze" Karin?

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Re: Karin in de paardenkrant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 18:02

Ilindra schreef:
Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij staat Karin met Prins Amaretto in de paardenkrant van vandaag.
Er staat nl een stukje over de endurance in Laag Soeren in met daarbij een foto van Karin en Annalyn met Ionka.

Is dit idd "onze" Karin?


ik weet het niet, kan best!! Ik dacht ook een bekende naam te lezen!!

vandaag stond ons veulentje in de AN (appaloosa nieuws) er was een oproep gezet voor foto's van veulens, en ik was de enigste die er 2 gestuurd had Haha!:D

gr linda

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 19:01

Karin rijdt idd op Ameretto en Annalynn is Ganna hier op bokt, met de fjord Ilonka (toch?)

Scannuhhh!!

Waar gaat het over?

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 19:24

d
Laatst bijgewerkt door janna op 20-03-22 16:43, in het totaal 1 keer bewerkt

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 22:06

janna schreef:
Dat dacht ik ook al te zien!
Volgens mij stond er alleen een foto van hen in de krant, verder een verslag van de wedstrijd.


yep staat een foto van hun in!

gr linda

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 22:26

Ja dat is zeker Karin. Vlak bij de finish kwamen we elkaar weer tegen en zijn samen gefinisht. In het stukje wordt nog wat gezegd over Ilonk's easy boots, bloos.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 23:02

Ganna schreef:
Ja dat is zeker Karin. Vlak bij de finish kwamen we elkaar weer tegen en zijn samen gefinisht. In het stukje wordt nog wat gezegd over Ilonk's easy boots, bloos.


dat heb ik nog niet gelezen, zo ff doen.

wel een leuk foto!

gr linda

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 09:21

Hee Ilindra, ik had niet eens gezien dat je een topic over die foto had geplaatst, ik had zelf al een enthousiast stukje geschreven:

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=62052

Nu is het nog wachten op de foto zelf. Baaaaaart? Haha!

Maar idd, dat zijn dus Annalynn (Ganna) op Ilonka en ik op Ret. We zitten er wel erg charmant bij moet ik zeggen, Annalynn met haar afgezakte hesje en ik met m'n lompe regenjas Haha!. Toen we vertrokken regende het behoorlijk en ook stond er best een verraderlijk windje ondanks dat het zo benauwd was. Ik vond het eigenlijk wel lekker om al dat luie zweet eruit te rijden, dus ik heb uiteindelijk 3 uur lang met die jas aan gereden en ben een hele kilo aan gewicht kwijtgeraakt Haha!.

We staan er trouwens wel vrolijk op, met een big smile om te laten zien hoe relaxed endurancerijden is! Cool