Geschrokken!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-01 09:15

Zondag halen we Barbje van stal om te longeren. Ben ik hem aan het longeren horen we de hele tijd TAK TAK net of er iemand aan het kloppen was met een hamer. Zet ik hem stil blijkt het van Barbiano af te komen. Zien we dat als hij stapt iets in zijn hakgewricht dat verschuift en weer terug op de plaats schiet wat dus dat geluid veroorzaakt. Ik kon er niet naar kijken zo eng zag het eruit. Dus wij de instructrice gehaald en die had ook nog nooit zo iets gezien. Helaas kon de dierenarts pas maandagochtend gebeld worden dus we moesten even wachten. Ik heb me nogal druk gemaakt en meteen het ergste gedacht. Zondagavond was ik nog even terug geweest met mijn vriend en pffffffff gelukkig liep hij weer normaal. Maandagochtend toch de dierenarts gebeld. Nu blijkt toch dat er met zijn knie iets niet helemaal goed zit. Hij heeft zijn achterhoeven schuin bekapt dus dat hij dus naar binnen staat. Als dit niet werkt moet hij vitaminepreparaten en in het uiterste geval moet een pees worden doorgesneden. Gelukkig viel het in dat geval nog mee. Hij was maandagochtend nogal over de zeik dat hij niet met zijn vriendjes mee naar de wei mocht. Dus wij hem nog in de wei gezet. Dat was zo leuk die paarden hinniken en zijn vriendinnetje hinnikte het hardst en kwam hard aangerend. Maar toch moest ze even miepen en een bokje geven toen ze gingen neuzen. Ik moet er niet aan denken dat Barbiano er niet meer is.



Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-01 12:14

We moeten hem veel beweging geven dus op de wei en rijden. Anders kan het erger worden.

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-01 12:37

En Suzanne was Imatador dunner geworden?? Nu maar duimen dat de merrie drachtig is. Als het een merrie wordt houden jullie haar dan ook?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Danielle_h, Dartel, fleurtjeuh, lotte_dl, Sas75, TamaraFloor, Vickym98 en 93 bezoekers