ik ben echt ZO geschrokken!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-01 21:26

ik was tinkerbell aan het longeren in de longeerbak,aan de dubbele longe.ze was in galop en ineens struikelt ze,ze kon haar evenwicht niet houden en viel voorover en knalde heel hard met haar schouder tegen een paal van de omheining.daarna liep ze met haar pootje hangend,en stond helemaal beduusd en ademde zwaar.ik schrok echt zo,gelijk de benen navoelen,haar een knuffel gegeven,de longe los en even op het harde gestapt om te kijken.ze liep na een minuutje wel weer gewoon,maar had wel een wondje op haar voet.ik heb haar daarna nog een tijdje laten stappen maar alles zag er gewoon uit.........pfffffff.........ik werd echt helemaal misselijk van schrik.mijn kleine meid.als ik er nu aan denk krijg ik die schrik weer.ik heb haar knieen afgespoeld,en na een half uurtje weer uit stal gehaald om nog wat te stappen.ze was niet stijf.hopelijk wordt het niet dik ofzo.de pensioneigenaren letten morgen een beetje op voor me..............arme tink



sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-01 21:36

thankz jullie 2,jacq ik zal haar een dikke knuffel geven(naast alle andere dikke knuffels die ze ookal moet doorstaan.)ik vind het alleen zo erg dat ik morgen de hele dag moet werken en niet even eerder kan kijken,pas savonds....... Frusty

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Patriesje en 33 bezoekers