Razin is weer thuis!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Razin is weer thuis!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-02 10:14

Gisterochtend was ik om 9 uur in Hoofddorp om naar de kuren te gaan kijken. Ik kon om 11 uur naar de kliniek bellen om te vragen of ik Razinda kon ophalen. Maar om 11 uur waren ze bezig met een spoedgeval en ze zouden terugbellen. Pas veel later op de dag werd ik gebeld dat het eigenlijk niet zo goed uitkwam en of het zondag kon. Maar dan moest ik al met Claudia en de trailer op pad dus dat kwam mij niet zo goed uit. Toen mocht ik haar om 21.00 uur komen halen.

Toen ik aankwam moest ik me melde met de intercom en het hek ging open. In alle paddocks waren paarden los, en Razin stond in de achterste. Toen ik eraan kwam rijden ging haar koppie omhoog, ik deed het raampje open en riep haar. Ze kwam helemaal blij op me af rennen! Lovers

Trailer geparkeerd en ik kon niemand op het terrein vinden. Ik heb Razin er uitgehaald en het was nog niet eenvoudig om haar de beschermers om haar benen te krijgen, want als ik haar vastmaakte aan de trailer ging ze meteen hangen dus toen maar los, maar dan ging ze steeds draaien en om me heen lopen. Uiteindelijk was voor gelukt en ik ging haar laden. Ik had haar nog nooit in mijn eentje geladen maar gelukkig liep ze zo achter me aan de trailer op. Maar toen moest ik natuurlijk naar achteren om de stang vast te maken, voordat ik haar kon vastzetten. Dat was nog een gedoe want ze wilde naar achteren lopen en zich omdraaien, maar uiteindelijk kreeg ik met al mijn kracht de stang erachter. Haha!
Toen moest nog de klep van de 2paards omhoog, waarvan de luchtvering stuk is. Naar beneden gaat nog wel, maar naar boven.... pffff. Het lukte en aangezien ik nog steeds niemand zag, ging ik maar weer richting huis.
Maar het automatische hek ging niet open en bij de uitgang zat geen intercom. Ik moest over een muurtje klimmen om weer bij de ingang van het hek te komen en toen heb ik weer aangebeld. Er kwam toen nog iemand met quadrisol die ze nog een paar weken krijgt en ik heb even over het voeren gepraat.

Toen reed ik naar huis terwijl het steeds donkerder werd en de zon wegzakte. Om 23.20 was ik thuis, en heb Razin uitgeladen. Ze was blij weer terug te zijn maar was heel druk in haar box. Ze had ontzettende honger en toen ze eten had gekregen was het goed. Zometeen naar stal, kan ik haar weer even verwennen en lekker poetsen enzo! Lachen

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 10:23

wat een avontuur zeg!
en schitterend dat ze helemaal blij was toen ze je zag Lovers echte liefde Lovers
Heerlijk dat ze wer thuis is in vertrouwde omgeving met veel liefde

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 11:02

Super!
Weer lekker thuis in haar vertrouwde stalletje, hopelijk groit nu alles wel goed zodat ze niet meer naar die ellendige kliniek hoeft!

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 11:28

Hopen dat je nu alle ellende voor de komende jaren hebt gehad!!!! Boos!

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 15:43

He, wat fijn dat ze weer lekker thuis is!! Verwen haar maar lekker.
Maar als je alleen heen moest om haar te halen had je mij toch even kunnen bellen? Ik was wel meegegaan hoor.

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 16:36

Same for me! Had maar gebeld. Alhoewel ik er zelf ook een hekel aan heb om bij anderen aan te kloppen in dit soort gevallen. 1 van mijn ouders wil altijd wel met me mee maar ik ga net zo lief/makkelijk alleen. Het heeft altijd wel iets vind ik, alleen met mijn paardje (of paardjes) op stap. In ieder geval fijn dat ze weer thuis is. Wat zal je blij zijn *LOL* . Hebben ze al prognose's, was dit de laatste operatie (voor zover ze kunnen inschatten).

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 22:43

Gelukkig dat je haar weer lekker bij je hebt zeg! Haha!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-02 09:25

Het heeft absoluut iets, helemaal in je eentje met je paard op stap. Lekker muziekje erbij, of gezellig in de auto bellen! Haha!
Alleen dat laden alleen is soms lastig. Met Jur is het makkelijk, maar Razin is natuurlijk nog niet veel gewend. Maar Laura en Astrid, bedank in ieder geval!

Ze moet over 3 weken dus terug en dan controleren ze of het allemaal goed gaat. Daarna zal ze iedere 5 of 6 maanden gecontroleerd moeten blijven, omdat de kiezen aan die kant nooit zullen afslijten. Dat zal dus steeds bijgevijld moeten worden. Verder kan ze misschien wel weer op gewoon voer, dat is dus wel fijn. En als het meezit is dit de laatste operatie maar dat konden ze niet met zekerheid zeggen.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 09:50

Das fijn dat ze op echt voer kan!
Succes met Razin...

Ivanka
Berichten: 54
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: The place to be: Den-Haag city

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 09:57

Goed dat alles toch nog zo is verlopen. Doe maar veel knuffels aan Razin! Lachen

Iva

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 10:08

Da's wel weer een heel avontuur, maar jullie zijn weer een ervaring rijker Knipoog Gelukkig is het allemaal goed afgelopen en zijn de vooruitzichten ook gunstig. Kan Razin lekker van een maandje vakantie genieten.