Naar begin van de vakantie": om 09:30 al weer op mijn w

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Naar begin van de vakantie": om 09:30 al weer op mijn w

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-02 20:34

Vandaag is mijn vakantie officieel begonnen (dacht ik). Het weekend had ik nog dienst. Het leek wel alsof ik iets voorvoelde. Heb vannacht erg slecht geslapen. Vanmorgen om 09:10 belde mijn baas op. Hij was wel heel erg verbaasd dat ik vrij had, ze waren in de veronderstelling dat ik gewoon zou komen, ik had niet persoonlijk vrij gevraagd.
Nu gaat het gewoonlijk zo dat we onze wensen op het bord zetten en als iets niet kan, omdat een ander vrij heeft of zo, dan komt er commentaar. Bij mij was er verder geen commentaar. Niemand anders was vrij en mijn uren waren ook al snel onder de anderen verdeeld. Geen ount dus, dacht ik. Tot vanmorgen. Mijn bazin heeft een foutje gemaakt met het berekenen van de vrije dagen, en dacht dat ik te kort zou hebben. Ik mocht dan onderling met een collega ruilen zodat ik wel de volle week nog vrij kon nemen. En nu was het ineens niet goed Verward
Je zult snappen dat ik dus ontzettend baalde. Dus ik heb mijn kleren aan gedaan en ben richting werk getuft. Had het bewijs meegenomen dat mijn bazin zich verteld had met de dagen en heb haar dat voor gelegd (oh, dat geloof ik niet... zal er nog eens achteraan bellen). Mijn baas, bij wie ik eigenlijk moest wezen voor dit akkefietje, was met patienten bezig en kon niet gestoord worden. Hij zou mij later op de ochtend wel even terug bellen.
Thuisgekomen eerst lekker aan de klus (moet nog heel wat gebeuren bij zo'n oud huis), en toen belde hij op. Het was wel heel vervelend gegaan, en het zou helemaal geen probleem zijn geweest, ware het dat mijn collega vergeten was dat ze vanmorgen moest invallen en dus te laat was geweest (OK-programma helemaal in de soep). Vandaar dus dat ze zo in de stress zaten. Maar ik moest me er verder niets van aantrekken en maar lekker van mijn vakantie genieten.
Nou dan moet je helemaal mij hebben, ik zat zo verschrikkelijk in de rats, zag me alweer met spoed naar mijn werk gaan omdat er anders troubles zouden komen, dit had ik dus helemaal niet verwacht. Dus: ikke janken (verschrikkelijk is dat toch he?) Huilen . Hij: Kom op Riëtte, nu niet huilen, lekker een koppie koffie (dat lust ik niet! Frusty ) en stukkie taart erbij (eh... zijn aardbeien uit eigen tuin ook goed? Scheve mond ). Toen kon ik gelukkig weer een beetje lachen *LOL* .
Marc en ik zijn al lekker weer op geschoten met de klusserij, we zijn nog naar de Ikea geweest (hebben een mooi vloerkleedje gekocht voor onder mijn schommelstoel). Daarna in assen nog een leuke hocker bij Xenos gekocht en we hebben vanavond de woonkamer verandert. Staat echt heel leuk. Ben nu weer helemaal happy Haha! Party!! Party!!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 21:19

Ach gos, ik heb echt een beetje medelijden met je !
Niet dat je zo'n sneu typetje lijkt Cool , maar het lijkt me echt zwaar waardeloos als je vakantie al zo begint, je hebt tenslotte wel wat anders te doen.
Probeer maar gauw te vergeten, en ga lekker klussen !
Veel succes !

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 07:10

Aaaaaaah... wat ontzettend sneu zeg... Kom op meis, neem een lekker kopje koffie tijdens het klussen en geniet gewoon van je vakantie!! Party!!

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 07:30

Maarten schreef:
Kom op meis, neem een lekker kopje koffie tijdens het klussen en geniet gewoon van je vakantie!! Party!!


Ze lust geen koffie...

He, wat waardeloos zo'n begin... sterkte met klussen iig.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 07:32

Het was ook enigszins ironisch bedoeld Sibold Knipoog Maarrrrrrr.....

Riette, neem een lekkere kop kruiden-thee oid en geniet verder van je vakantie en maak er wat moois van!!

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 07:47

Maarten schreef:
Het was ook enigszins ironisch bedoeld Sibold Knipoog !


OK, blijkbaar is mijn gevoel voor ironie (owhdowm)* nog niet helemaal wakker.... Clown


*= of wat het dan ook wezen mag

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 09:59

Jee wat balen zeg. Ik ben ook altijd degene die zich op zulke momenten het beroerdst voelt, ook al weet je eigenlijk zeker dat het niet jouw fout is. Gelukkig dat je baas je nog even getroost heeft en nu lekker genieten van je vakantie!! Ga je nog weg of blijf je thuis om het huis af te maken?

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 11:27

Heel netjes van je baas dat hij heeft teruggebeld om zijn excuses aan te bieden, zij waren in de fout en niet jij.
Vind je het niet knap dat je bazin, terwijl ze zelf in de fout is geweest, je het gevoel kan geven dat je de schuldige bent, en dat het jou fout is geweest?

Ik zeg altijd, als ik vrij vraag, dat ik iets ga boeken. Ze presteren het bij mij om me het allerlaatste moment vanwegen een onbenulligheid toch te laten opdraven. Als je er niet bent kan dat dus niet.

Maar zo zie je ook: alles documenteren tot de vakantiedagen aan toe. Als ze fouten maken is het altijd in hun voordeel, en jouw nadeel, en nooit andersom.

Geniet van je vakantie, en laat ze even allemaal fijn in de stront zakken...

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 12:29

nou hopelijk heb je ondanks alles een leuke vakantie ga je naast het klussen nog wat anders doen?

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-02 21:38

Effe denken hoor: maandagmiddag geschuurd en geverfd, dinsdagochtend auto naar de garage gebracht, lopend naar huis via de matk in Bovensmilde (daar staat maar 1 kraam en dat is de bakker, maar wel lekkere broodjes gehaald Tong uitsteken ), verder die ochtend geverfd en geschuurd, 's middags lekker paard gereden, 's avonds gemend (ging prima!), woensdagochtend met mijn ouders bij de rommelmarktspullen gesnuffeld (rommelmarkt voor Roemenie, is pas zaterdag, maar aangezien mijn vader daar helpt, mogen we vooraf altijd eve op ons gemak snuffelen), aansluitend de stad in geweest. NOg even geschuurd. Vervolgens vlug gegeten en naar Des. We zouden haar nog even op de trailer zettenbij mijn vriendin (even oefenen, is zeker wel 4.5 jaar geleden dat ze voor het laatst op de trailer heeft gestaan). Dat ging dus niet helemaal zoals we dachten. Ze ropte het halstertouw bij Marc uit de hand, die heeft nu een fikse brandwond op zijn hand, op 2 plaatsen open Boos! . Uiteindelijk ging ze wel heel braaf naar binnen, en stond daar heel rustig. eraf ging wel weer in een sneltreinvaart. Gisteravond moesten we op verjaardag.
Vanmorgen moesten we vroeg op, ik moest steunzolen aten aanmeten. Normaal gebeurde dat in het theehuisje buiten het ziekenhuis, komen we daar: staat er alleen nog maar een fundering Frusty . Dus dan maar het ziekenhuis in en vragen aan de portier waar ze gebleven zijn... In het ziekenhuis zelf dus.... Kwartiertje te laat, met excuses (was echt geen probleem).
Daarna weer naar huis. Ik heb nog een poos geverfd en Marc is achter de computer bezig gegaan (beetje aangepast werk, zijn hand ziet er nog niet echt lekker uit, veel wondvocht en zo).
Vanmiddag boodschappen gedaan, vanavond samen een rijsttafel in elkaar geflansd, lekker opgesnoept en nu hangt hij voor de tv, en ik achter de comp. (ga zo ook buisje hangen).
Morgen gaan we ook nog een lekker dagje weg. Eerst winkelen en marktje bezoeken in Emmen (stofjes kopen Knipoog ) en aansluitend nog over Hoogeveen, want daar moet volgens 2 tantes van Marc een heele leuke kledingzaak zitten Haha! .
Op de praktijk gaat het vast wel goed, heb nog geen alarmerende telefoontjes gehad. Hoop alleen dat ik maandag van mijn andere baas niet te veel moppers krijg, zou wel een hele domper weer zijn...