Eh... Fulco?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Eh... Fulco?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-02 16:19

Heb je een gekke arabier, koop je er eentje bij. Blijkt hij nauwelijks arabier te mogen zijn, maar goed, heel eerlijk gezegd ben je daar wel blij mee, want nog zo'n muts erbij... dan krijg je toch te veel grijze haren.

Maar het kan natuurlijk niet uitblijven, het is en blijft een arabier, en die kunnen altijd gaan mutsen. Zelfs als je hem in al je enthousiasme Fulco genoemd hebt. Verdrietig Helaas voor ons blijkt hij ook niet vies van vuile hengstentrucjes en terroriseert hij Jopie meer dan Voltrack (steigeren, snel omdraaien en vol uithalen, opjagen, pesten, bijten, trappen, het hele repetoire). Het is echt ongelofelijk, en daar bovenop komt dat hij zich opeens weer heel onopgevoed is gaan gedragen. Huilen Hij walste zo over mijn vader heen (liep met 2 paarden), dus ik neem hem over, doet hij bij mij hetzelfde. Bij Voltrack hoef ik tegenwoordig alleen maar een waarschuwend vingertje op te steken, en als het heel erg is geef ik hem een pets op zijn neus. Bij Voltrack werkt dat ALTIJD. Bij Fulco helaas niet. Binnenkort moet ik hem maar eens een paar meter achteruit bonjouren, want dit slaat natuurlijk nergens op. Als hij dan even later op zijn stal staat moet je niet al te lang naar hem kijken. Dan is hij zo mogelijk nog arroganter en neerbuigender dan Voltrack... Tsja, het is nou eenmaal een arabier, en helaas voor ons is het nog een Drugje ook....

Zo erg is het nou allemaal ook nog niet, maar je staat wel even gek te kijken als hij een KWPN-er aan pakt die 15 cm groter is dan hij, en helemaal als hij dan denkt dat hij ook wel over een paar mensen heen kan lopen. Tijd voor de échte opvoeding! Schijnheilig

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes



Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-02 18:59

Gelukkig heeft hij meer aanleg voor normaal doen dan Voltrack, dus dat geeft weer hoop. Hij kan zowaar netjes inbuigen, stelling maken etc, en dat terwijl hij het NOOIT gedaan heeft, bij Voltrack zeuren we er al 2 jaar om aan z'n kop, maar die geeft geen millimeter mee. Nu maar hopen dat Fulco ietsjes minder eigenwijs is, maar ook daar moet ik helaas het ergste vrezen. Komt hij met z'n snotneus (tsja, hij is ook pas 6) naar buiten gedramd: AANDACHT. Gelukkig hapt hij dan niet net zoals zijn broertje, maar wat keek hij er dictator-achtig bij... Doe mij dan maar een 'suffe' KWPNer met een paar kortsluitinkjes, daar kun je tenminste van op aan, die blijft eeuwig beleefd Schijnheilig , probeert nooit ergens onder uit te komen Kusje , en hij heeft áltijd zijn dagje wel Clown ...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-02 12:19

En ik maar denken dat dit de eerste Drug was die normaal was, maar helaas, hij is definitief doorgeslagen... Het is echt net Voltrack de 2e. Samen zetten ze de boel op stelten, en heel eerlijk gezegd is Voltrack nog minder erg Tong uitsteken of misschien ben ik daar na 2 jaar eindelijk een beetje aan gewend Scheve mond .
Hij is verder nog steeds super lief (mijn zusje is helemaal in luf, mist hem nu al, ze gaat 3 dagen op kamp). Dit wordt echt mijn zusjes pony, mijn vader houdt t bij onze eeuwige puber Voltrack, en ik prijs me gelukkig met de enige echte Jopie! Cool

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, xxIsaa en 33 bezoekers