Zo'n leuk beestje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 09:48

Idd Dees dat zag ik ook gelijk ?. Het zijn niet de makkelijkste paarden om te rijden. Niet om de tuigerrijders af te vallen hoor heb er genoeg ervaring mee.

Wat voor een papier zit erbij ??

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 09:57

Nog even wat er boven staat hou wel rekening mee dat dat paard nu ook een hoop geld kost en er niets aan hebt. Hij kan ook kreupel en ziek worden. En stalling voor opfok zoeken op dit moment valt niet mee. Ik zou eerder al het geld wat je nu hebt opzij leggen en dan een goede 3 jarige of ouder kopen.

Ik denk idd dat het een tuiger is en dat moet je maar net willen. Ben benieuwd naar het papier.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 10:08

haha kan heeel goed begrijpen dat je graag je eigen paardje wilt. Ik heb er ook lang genoeg voor moeten wachten en werken. Het komt wel maar als je er dan een gaat zoeken moet je wel op zoek gaan naar de beste en niet naar diegene die er wel leuk uitziet. Tuurlijk wil het oog ook wat maar een paard wat op 4 benen gezond is is veeeeel belangrijker dan een super mooi paard. Je gaat wel voor beide maar dan moet je goed zoeken. En idd weten wat je wilt landelijk ja of nee?? Springen, dressuur western enz....

Als je idd nu al gaat kijken naar foto´s en dingetjes leer je er wel wat van alleen is het ook iedere keer confronterend dat je er nog geen hebt. Genit van de dingen die je nu hebt (vrijheid hihi) de rest komt echt wel.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 14:50

lis schreef:
Ja, ik denk ook dat het een tuiger is.
Zou er niet aan beginnen. Een vriendin van mij heeft een tuiger gehad. Hij moest iedere x dat ze erop ging zitten opnieuw ingereden worden. Er zat absoluut geen rem op en hij was gewoon link als je ernaast liep.

Toch is ie wel leuk om te zien.


Euh sorry maar dan denk ik dat zij een probleem had. Tuigers zijn zeeeeer werkwillige paarden. Alleen je moet zeer consequent ermee omgaan. Ik ken genoeg mensen met een tuiger en hebben we fijne paarden aan. En aangezien ik ook nog op een hengstenhouderij sta van tuigers weet ik dus zeker dat het aan haar lag dan aan de tuiger.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ChelseaAyLee, IASCrawler, Jolynne en 112 bezoekers