[centraal] Gestolen paarden!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
aberdeen
Berichten: 6
Geregistreerd: 01-12-04
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 02:22

Help mijn paarden zijn gestolen in belgie in het plaatje monmignie in de buurt van chimey ( frans talig gedeelte van belgie) het gaat in totaal om achtien paarden voor namelijk arabieren ik zal en korte beschrijving geven van de paarden omdat ik niet van alle paarden meer een foto heb want die stonden op mijn andere computer.

een 13 jarige arabische vos merrie stokmaat ongeveer 150cm geen aftekening super lief karakter is gechipt

Een 13 jarige arabische donker bruine klein wit kolletje en acher half wit beentje en een behoorlijk litteken op haar achter been, stokmaat ongeveer 145cm is gechipt

Een 12 jarige arabische bruine merrie met zwarte manen middelmatige bles vier zwarte beentjes en acher op haar been een litteken van een prikkekdraad wond stokmaat 155 cm is gechipt

Een 8 jarige arabische zwarte merrie is geheel zwart valt heel erg op omdat ze gehandicapt is (attactisch) stokmaat 140cm

Een 5 jarige arabische donker bruine merrie zer klein wit kolletje is zeer schuw naar mensen stokmaat ongeveer 145cm. is gechipt

Een 4 jarige arabische vos merrie met vrij lichte vos manen heeft een zeer smalle onregelmatige bles . stokmaat ongeveer 140cm is gechipt

Een 3 jarige arabische bruine merrie met zwarte manen klein wit kolletje vier zwarte beentjes stokmaat ongeveer 140cm is gechipt

Een 3 jarige arabische donker bruine hengst met een zeer klein wit kolletje stokmaat ongeveer 140cm is gechipt

Een 3 jarige arabische vos hengst zeer gespierde mooie lichte vos met een klein wit kolletje stokmaat ongeveer 140 cm is gechipt

Een 2 jarige arabische bruine hengst met zwarte manen en een bles vier zwarte beentjes stokmaat ongeveer 140cm is gechipt

Een 2 jarige arabische vos/schimmel hengst ook een redelijk gespierde hengst geheel vos stokmaat ongeveer 140cm is gechipt

Een 2 jarige arabische zwarte/schimmel merrie had nog veel donkere manen stokmaat ongeveer 140cm is gechipt

Een 10 jarige A-welsh stekelharige vos ruin met een smalle bles en vos manen stokmaat ongeveer 120cm is gechipt

Een 5 jarige shetlander vos hengst geheel vos dikke bos manen stokmaat ongeveer 95cm

Een 5 jarige shetlander vos / bonte hengst veel vos kleur witte vlek op de schouder en onder zijn buik stokmaat ongeveer 90cm

Een 5 jarige shetlander donker bruine hengst zeer donker bruin stokmaat ongeveer 95cm

Een 6 Maanden oud arabisch donker bruin hengst veulen leek veel op zijn moeder de donker bruine merrie met wit kolletje

Een 3 jarige shetlander bonte vos merrie opvallen door een half maan oog en een half maan oog. stokmaat ongeveer 90cm


Mocht iemand iets weten of denken te weten ik hoor het heel graag ik mis hun heel erg. alvast bedankt.

Ik ben wanhopig op zoek naar mijn gestolen paarden


aberdeen
Berichten: 6
Geregistreerd: 01-12-04
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 18:44

ja ik weet het . het zijn er veel maar ik woon in nederland en ze stonden in belgie lekker op het land maar de boer had waarschijnlijk geld nodig en heeft ze vekocht . ik ben ook met een advocaat enzo bezig maar dat duurt erg lang allemaal.

Ik ben wanhopig op zoek naar mijn gestolen paarden

aberdeen
Berichten: 6
Geregistreerd: 01-12-04
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 01:09

ja dat heb ik gedaan en ik heb ook aangifte gedaan bij de politie

Ik ben wanhopig op zoek naar mijn gestolen paarden


aberdeen
Berichten: 6
Geregistreerd: 01-12-04
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 14:42

Ik ben nu bij een andere advocaat ik ben zeer blij met jullie mailtjes.
Bedankt voor jullie steun

Ik ben wanhopig op zoek naar mijn gestolen paarden

aberdeen
Berichten: 6
Geregistreerd: 01-12-04
Woonplaats: den haag

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 23:04

Hier weer een berichtje van mij met een korte uitleg van mezelf, want ik vind het erg vevelend dat ik aan alle kanten zwart gemaakt wordt.Het klopt dat ik de paarden in september zou ophalen maar ik heb toen in het ziekenhuis gelegen. Ik heb toen contact gehad met de eigenaar van het land en de paarden konden daar tot november blijven staan. Toen ik in oktober daar met een kennis kwam waren de paarden verdwenen. Op dat moment is de politie daar ter plaatse gekomen. Ik vond het een ramp en zeker omdat er nog een paard bij stond die niet van mij was en dat wist de eigenaar van het land ook. Ik heb diezelfde dag ook contact gehad met me advocaat maar die bleek dus ook in het complot te zitten. Dat ik nooit iets betaald heb is onzin want iedere keer als ik een paard ging ophalen deed ik een betaling. Ik ben nu met me nieuwe advocaat bezig en met de politie en die zijn hard aan het werk voor me en dat kost ook veel geld maar dat heb ik voor me paarden over en ik hoop echt nog steeds me snel paarden terug te vinden.

Ik ben wanhopig op zoek naar mijn gestolen paarden

aberdeen
Berichten: 6
Geregistreerd: 01-12-04
Woonplaats: den haag

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 11:28

Nog even een bijvoegsel. Het meest merkwaardige vond ik toen ik bij het land aan kwam dat alle paarden waren verdwenen behalve het paard wat de eigenaar van het land graag wilde kopen van mij.

Ik ben wanhopig op zoek naar mijn gestolen paarden


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DenieesB, marloesxx, MirjamRobin, sommodore, Vagabondo en 46 bezoekers