ik heb gister zo gelachen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-01 21:02

toen ik bij Gerald was. We gingen steeds als een paard gereden was door Gerald dat paard onder de douche zetten, dan een vliegendeken om en aan de hand mee naar buiten, om op de wei in t zonnetje te grazen en op te drogen. Eerst Marengo, toen Gammie, toen Heide Blute en als laatste Celano. Met de eerste drie ging t hartstikke goed, t viel me wel op dat er kleine kikkers in de wei rondsprongen maar dat was niet echt boeiend voor de paardjes, die wilden liever gras. Celano dus ook wel. Op een gegeven moment stond Celano (hij is 3 trouwens) lekker te eten, springt er plotseling een kikker voor zn neus. Hij schrok echt ontzettend en stond helemaal raar te kijken naar dat kikkertje. Ik heb m zoooo uitgelachen om die kop!!! *LOL* echt fantastisch!! *LOL* Party!!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-01 21:05

Gam gaat morgen weg... Verdrietig Verdrietig Naja de nieuwe is wel leuk maar ik denk dat ik toch maar vriendjes ga worden met Marengo. is toch wel leuk paardje ook.
ja ik verveel me echt ontzettend... BTW jij moest toch werken voor SCHOOL? Extreme duivel

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-01 21:14

foei marjo je gaat off topic!!! Extreme duivel Neej ik heb t werkstuk niet hier op de comp staan, annelies had m op school uitgetikt en hij staat op een diskette van haar dus heb je niet veel aan.

toch nog ff ontopic: Ik zie gambler gelukkig nog wel soms hoor want gerald heeft me beloofd dat ik mee mag op wedstrijd als ie wedstrdij heeft met Gam dus wat dat betreft is t wel gaaf en Gam is goeoeoeoeoeooed!! Gerald was gister helemaal trots, Gam kan passage, piaffe, pirouette en nog meer van dat moeilijke gedoe (moeilijke namen... Lachen )

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-01 12:49

met gam is Gerald Z2 en met Marengo nog een paar wedstrijdjes in de M en dan ook naar t Z. Marengo gaat echt heeeel goed de laatste tijd! superknollie hoor!
neej ik heb nog nooit bij een van zn lessen gekeken, gewoon omdat ik er op zaterdag nu vaak alleen ben en t is toch altijd wel hektisch om alle stallen uit te mesten, paarden klaar te zetten en af te verzorgen. soms is er ff een klein gaatje en dan ga ik wel kijken als ie aan t rijden is maar dat komt niet vaak voor. heb nog nooit een les van m gezien, jammer

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, Babootje, GrapeshotBot en 128 bezoekers