bijna haflinger!!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-01 21:51

hoi iedereen,

ik sta op het punt om een haflinger te krijgen! En wel die van mijn oom! Hij is 3 jr., nog niet ingereden en heet Max!



Ik heb weleens iets laten vallen over mijn ooms paarden. nou hier komen ze lekker nog een keertje:

POLLY: een Fjord, is heeeeeeel eigenwijs, supersterk en de baas van de groep! De leeftijd weet ik niet precies maar ik schat ergens tussen de 15 en de 20

TWENNY: Een volbloedje! Ergens zijn er nog papieren in dat huis maar waar weten ze niet. Twenny is de oudste en het eerste paard(niet het allereerste want vroeger had mijn oom al 2 paarden). Ze is 25 jr. oud en een vosje. Ze heeft een doorgezakte rug, en ik ben benieuwd of ik daar nog een zadel op kan leggen.

MAX: Max is een haflinger van ongeveer nu 3 jr. oud. Hij probeert de leiding over te nemen van Polly, maar dat lukt hem niet echt. Max is net zoals Polly een ruin. Hij si echt heel erg lief en heel erg mooi.

NOZEM: Ook een haflingertje. Het veulen van het stel! Nozem is iets van een jaar denk ik! Ik weet dat allemaal niet. Nozem probeert een beetje bazig te worden, maar dat lukt hem niet echt.

Met Hemelvaart ga ik daar lekker logeren en iedere dag rijden en bij de paarden zijn! Heerlijk is dat. Weer lekker rijden enzo! Als het goed is heeft mijn tante ook Inet dus ik blijf dan gewoon op bokt lekker bokken! Mij zullen jullie niet missen (alsof jullie het wat kan schelen wat ik wel en niet doe Lachen )


xxx soraya


Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-01 22:12

nou, dan denkt er nog tenminste iemand aan mij!
xxx soraya


Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-01 17:09

ik rijd meestal op Twenny, want toen ik kleiner was reed ik vaker daaro en die fjord was iets te sterk toen nog. Maar ik ga het wel proberen om hem te rijden daar.
Hopen dat het lukt want dan kan ik wel vaker rijden.

xxx soraya

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-01 13:27

als ik hem echt krijg dan gaat ie mee naar rotterdam anders blijft ie daar staan.
Mijn oom heeft vroeger zelf ook gereden op een hoog niveau, dus als ik wil en hij heeft tijd want hij werkt op het land. Mijn opa kan me ook wel lesgeven. Die heeft vroeger ook hoog gereden. Das wel handig en daar heb ik de paardenliefde vandaan!

xxx soraya


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Carowl, jitskenienke, lina1998, vilheide en 49 bezoekers