Ostheopaat bij Barbiano geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Ostheopaat bij Barbiano geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-02 08:50

Gisteren is de ostheopaat bij Barbiano geweest. Niet dat hij zo slecht liep maar ik merkte aan bepaalde dingen dat hij stijf was. Gisterenochtend had mijn moeder een half uurtje gelest en toen heb ik hem nog een half uurtje gereden. Hij liep me toch geweldig zo verzameld en rustig, wauwie!! 's Middags kwam de ostheopaat en ik had eerlijk gezegd zo'n idee dat er niet veel aan de hand zou zijn. Er zaten 2 ruggewervels vast en 1 nekwerkvel. Barbiano protesteerde maar 1 keer en voor de rest stond hij lekker te slapen en liet alles braaf over zich heen komen. Verward Lovers
Barbiano krijgt nu een week vakantie oftewel lekker in de wei en niet werken en dan moet ik rustig beginnen met opbouwen veel vwnw. Na een week of 4 moet het rijden beter gaan. Ik ben in ieder geval heel blij dat ik hem heb laten komen en wil hem sowieso voortaan 1 keer per jaar laten komen. En binnenkort een keer voor mijn moeder en ik aangezien hij ook mensen 'kraakt'.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Re: Ostheopaat bij Barbiano geweest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 09:13

Lisette schreef:
En binnenkort een keer voor mijn moeder en ik aangezien hij ook mensen 'kraakt'.


Schepers?
Daar heb je een hele goede aan!

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-02 09:16

Nee, Frank Dirx komt uit Belgiƫ.

tatjana

Berichten: 268
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Leeuwarden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 18:11

ik ben niet zo tevreden over schepers maar ja ieder zijn eigen, ik vond het verschrikkelijk om te zien dat iemand met een rubberhamer op mijn paard stond om te slaan bah..