Vriend gereden op mijn nieuwe haf.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Vriend gereden op mijn nieuwe haf.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-02 21:48

Ik heb er sinds zaterdag een nieuw paardje bij.Het is een haflinger en ze heet fiesta(sorry kan geen puntjes op de e zetten).Nu was ik gister een beetje gaan stappen en draven op haar en ging er goed.Nou dacht ik vandaag dat gaan we over doen.Ik even gereden en toen mijn vriend geroepen.Ik dacht dat hij er niet op zou gaan maar ja hoor meneer vond het wel leuk.Mevrouw was erg braaf en stapte vrolijk in het rond.Op een gegeven moment ging zij draven en had hij last van zijn knikkers.Wij in een deuk van het lachen en fiesta keek ons echt aan van wat is er nou ik doe niks verkeerd.Maar gelukkig zijn zijn knikkers nog goed en zal hij de volgende keer er vast weer op willen.Sorry maar moest het even kwijt ben zo trots op haar net 2 dagen bij mij op stal en dan al zo braaf rond wandelen met een beginner op je rug. Schijnheilig Groetjes van Ilona

Jetta

Berichten: 3987
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 19:16

Haha! Leuk voor je ventje, Loon! Ik moet eerlijk zeggen, Fiesta is een schatje, ik hoop dat jullie er een mooie zomer van gaan maken samen!

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-02 21:49

Ja hij was er hoteldebotel van.En vandaag weer want ze liep zomaar het hele land achter hem aan.Ik heb het eerste half uur niks anders gehoort als.Hihihi ze liep achter me aan echt gaaf.En ik hoop dat dat geluks vlekje op haar lip zijn werk goed gaat doen.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132044
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 21:54

Wat leuk zeg, zo kort samen, en dan al zulke goede vrienden !
Dat belooft nog wat voor de toekomst !
Ennuuuhhh, kijk uit hoor, voordat je het weet kun je je haf delen met je vriendje Haha!

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-02 21:57

Ja echt ze staat er sinds zaterdag en weet nu al wie haar baasjes zijn.IK vind het niet erg om haar te delen want deels heb ik haar er ook bij genomen om hem te leren rijden(althans de basis er in te krijgen)Is altijd makkelijk als ik een keer niet kan.

Jetta

Berichten: 3987
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 22:10

Toch bijzonder hoor, hij vindt de paardjes wel lief, maar hij zag het nooit zo zitten om erop te klimmen, dat was toch meer jouw afdeling.Het wordt echt wel wat met die twee, nee, met jullie drietjes!

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 11:30

hehe lollig is dat
nou, ik hoop dat het bij mij ook zo goed zal gaan
mijn vriend is compleet dierengek, net zoals ik, maar paarden heeft ie nog nooit veel contact mee gehad
maar nu wil ie absoluut mijn pony eens zien en misschien zelfs leren rijden
over twee weekjes ga ik hem er ns opzetten, en dan zullen we ns zien of ie het leuk vindt }>
alleszinds, hij gaat toch ook wel wat last met z'n knikkers hebben, want jessie is een geweldige "trippelkont" en neemt ook zelden ruime passen als er een ruiter opzit