gaat niet goed met soraya

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-01 16:38

haar been is helemaal dik, en de wond ziet er ook niet al te best uit.

Anton mompelde dat hij haar eigenlijk al afgeschreven heeft, maar voorlopig even met peniciline blijft proberen.
Godsakke, ben ik eindelijk helemaal weg van een beestje, krijg je zoiets Huilen Huilen Huilen


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-01 16:49

ze is nog maar 2 jaar!!!!!
Da's toch veel te jong?
Anton doet wat ie kan, maar zegt eerlijk dat hij er een hard hoofd inheeft dat het goedkomt.
Vanmiddag lag ze te slapen in de wei, en ik moest haar halen om haar been af te spuiten en te behandelen enzo.
Nou, ik kreeg haar om te beginnen dus al met geen mogelijkheid overeind. Ze keek me echt zou aan, laat me nou liggen, het doet zo'n zeer!!!.
Tja, ff streng zijn meisje, je moet toch mee.
Na veel getrek en lieve woordjes kwam ze dan overeind. En ging op 3 benen staan!!!!
Toen dacht ik dus acht van g*dvr!!!!!!!
Ze stond helemaal achter in de wei, en mopest helemaal naar voren!!!
Een stukje waar je normaal een paar minutjes over doet, duurde nu zeker een kwartier. Steeds een paar passen hinken (been ook echt niet neerzetten. Voorbenen vooruit, en dan een sprongetje met het goede achterbeen) dan een paar passen op 4 benen, even rusten, en weer van voor af aan.

Ik ken haar nog maar zo kort, maar ze heeft mijn hart helaas al gestolen

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-01 16:52

tja, elke dag peniciline, afspuiten, dan met 1 deel betadine op 7 delen water schoonmaken, en dan inpakken. Maarja, het inpakken lukt dus amper, is echt een heel getob (jong ding he).

Ik hoop zo dat Anton t voorbarig is met zijn uitspraak.
VA zegt verder, afwachten. Kan niks zeggen.
Het kan namelijk niet gehecht worden omdat het precies op het gewricht zit, dat is de pest

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-01 18:06

de pees/spier weet het niet precies, is niet door, maar wel beschadigd. De wond is zo'n 2 a 3 cm DIEP!!!!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-01 18:35

dat hoop ik ja dat het goed komt.
Maar het is zo zielig, ze is nog zo weinig gewend, dat jonge ding. En dan eerst woensdag de hoefsmid waar ze niet echt blij mee was, en donderdag en vandaag weer allemaal gepluk aan haar benen. Dat kan toch nooit goed zijn voor het vertrouwen van zo'n beestje?
Voor mij is het wel een voordeel, ik leer met "grote" (zo groot is ze nog niet, 150 ofzo) paarden te wennen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Berdien, frutsel05, lissssan, mirriejj, Noblesse_, Sintara, Tieme, Umeo en 30 bezoekers