Mijn vriend eindelijk na 2 jaar op het paard gekregen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eluu

Berichten: 93
Geregistreerd: 28-05-02
Woonplaats: Enschede

Mijn vriend eindelijk na 2 jaar op het paard gekregen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-02 21:55

Vanmiddag ben ik met mark en mn broertje ( 8) naar Elu geweest.
Mijn broertje heeft me eerst even geholpen met poetsen ( hij rijd ook ) en ondertussen "durfde" mark elu wel te aaien ( behalve als ik keek Clown )

Dus na een stevige poetsbeurt die zo'n 3 kwartier duurde * carmen mag ik met deze borstel , en ook met deze borstel , aah en waar is die voor? die wil ook gebruiken * kon ik eindelijk gaan zadelen en rijden.

Toen we naar de bak liepen vroeg mijn broertje aan me of hij elu uit mocht stappen , nou dat mag wel ( loop ik er naast) .
Ik eerst een beetje losgereden en daarna beetje met vw-nw bezig geweest en achterwaarts.
Elu was behoorlijk aan het kloten ( mede door de warme weer en de vliegjes) en daardoor ging het allemaal niet zo heel lekker maar goed.

Na een dik uur te hebben gereden ging ik eraf en ging mijn broertje erop , aangezien elu een beetje te groot is voor jordy om er zelf op te klimmen tilde mark hem erop.(Er zat zomaar geen meter tussen hem en elu Haha! )

Even rondgestapt zp met mijn broertje erop en toen gevraagd of mark elu nog even vast wou houden zodat ik een foto kon maken , nou dat wou hij dan wel.
Dus ik een foto gemaakt , vraagt ie ineens of hij er ook even op mocht Verward

Nouja , hij zat er na een bult hijg en puf werk eindelijk op , en toen wilde ik een foto maken en ja hoor je raad het al.....

Rolletje vol Frusty Huilen

Maar vandaag is het me dus eindelijk na 2 jaar gelukt mark op een paard te krijgen.

Zijn julie kerels ook van die schijterds?

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 22:46

hehe ik ken het... na heeeeeeeeeel lang zeuren heb ik mijn nu exvriendje ook een keer op Mikado gekregen... geeeeeen gezicht, maar hij durfde wel in draf *LOL* *LOL* (neuh ik lag niet dubbel hoor! Schijnheilig )

maar idd... kerels zijn schijterds }>

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 23:30

Mijn man durft wel. maar wil niet Frusty ! Hij heeft op allebei mijn paarden gezeten (in stap gereden Knipoog !) vlak nadat ik ze gekocht heb en daarna nooit meer Scheve mond (helaas ... pindakaas, het interessert hem geen biet Verdrietig !)

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 10:50

Mijn vader heeft pas een keer op Tiko gezeten idd geen gezicht. En als iemand niet kan rijden en er ook niet echt veel moeite voor doet, loopt ie gewoon niet. Dus mijn vader zat erop 'hij wil niet lopen', maar goed als wij mee lopen doet hij het wel weer.
Maaar met mijn kleine zusje erop loopt ie wel, zij durft het ook en is absoluut niet bang voor hem.
Als mijn broertje erop stapt vraagt ie alleen maar dingen als, wat als hij nou gaat bokken, dat andere paard in de bak doet valt die hemniet aan? enz.
Schijterd!

lin_

Berichten: 1357
Geregistreerd: 02-06-01
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 11:13

mijn vriend is na 3 jaar op paardrijden gegaan.
Hij moest natuurlijk wel aangezien we pendro hebben gekocht.
Hij rijd nu 1x per week in de manegelessen mee.
hij durft niet op pendro te rijden omdat hij bang is dat hij hem verpest.
Ik heb hem verteld dat hij toch maar op pen les moet gaan nemen, omdat het wel handig is als ik een keer niet kan dat hij dan kan rijden.

ik heb iig wel 1 ding geleerd.
je moet ze niet pushen

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 15:32

Mijn vader heeft een keer op mijn pony gezeten, die nu overigens verkocht is. Pony was 1.24 en vader was bang, wilde er alleen maar opzitten, niet eens stappen. Tot ik mijn pony liet stappen, resultaat: week lang zelf niet mogen rijden!!! Nooit meer proberen dus!!