weekend Loon op Zand

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

weekend Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-02 20:34

ik zal als eerste maar een verslagje plaatsen, volgens mij zijn de anderen gewoon bang om wat neer te zetten }> Knipoog
Vrijdagmiddag had ik bij Marjolein op stal afgesproken om naar Loon op Zand te gaan en rond 4 uur (??) vertrokken we ongeveer, na Ailin ingeladen te hebben en de auto vol met troep Haha! Heel veel files gehad onderweg dus t schoot niet op, maar rond half 7 waren we in Loon op Zand aangekomen. Wat een geweldige omgeving!! We hadden 's avonds een les die kim had kunnen verplaatsen van 7 naar 8 uur omdat wij dus later waren dan verwacht. We zouden een les hebben zoals ik dus zei, maar dat werd een bosrit van 1,5-2 uur. Ik zat op een huurpaard, Katrien. Echt een ge wel dig dier!!! een belg x haflinger, een roodschimmel. Super!! We zijn toen heerlijk het bos in geweest, maar wel met een hele grote groep. Die werd op de helft ongeveer gesplitst in een rustige en een pittige groep. Wij zijn met de pittige groep meegegaan en hadden een heerlijk stuk galop. Wel over vreemde paden net als de rest van t weekend, zaten veel kuilen enzo. Gelukkig zijn de manegepaarden daaraan gewend maar Lodewijk Ailin en Olympic dus niet. maar goed.
Sonja was er ook met Dick en de bijrijdster van Milena, en met hun hebben we gezellig nog 's avonds zitten kletsen Haha! Haha!
Sonja is in t echt heel erg eng moet ik zeggen hoor. }>
We lagen redelijk laat in bed, moesten om 8 uur weer op om de paarden op tijd te voeren en om 10 uur hadden we weer een rit van 2 uur door t bos en de duinen. Dit keer had ik een ander paardje, Pinokkio. Schattig beestje maar ik kon niet met m overweg. Ik vond dit ook niet echt een superleuke rit daardoor. Hoewel Pinokkio best heel braaf was, maar het klikte op de een of andere manier beslist niet. Op n gegeven moment waren we heerlijk aan t draven op een modderig pad met plassen, rijdt Anouk achter mij met Olympic.... En daar moet je dus niet blij mee zijn!! Mn hele broek zat onder de modderspetters net zoals de kont van Pinok. Scheve mond Stomme Anouk!!!!! grrr Tong uitsteken
Tussen de middag zijn we bij t hotel gebleven, daar rustig even de paarden laten grazen enzo. Erg gezellig allemaal. Toen hebben we daar ook nog wat gegeten (was erg lekker).
Aan t einde van de middag weer een rit. DIt keer weer een ander paardje voor mij. Een onwijs cute schimmelruintje, Randy. Hij had alleen een beetje grote oren maar verder was ie cooooool Haha! Haha! Vond Sonja ook Knipoog Bij deze rit gingen we ook wat sprongetjes maken. Was best wel leuk, vond zelfs ik. Als antispringmens zijnde!! Lachen Kwam ook wel door Randy, die was echt gewoon lief en sprong fijn. Na de rit hebben we de paarden weer afverzorgd, ons omgekleed en toen naar t restaurant gegaan om te gaan eten. Toen werd t echt leuk Haha! Schijnheilig We kregen het dagmenu. Op zich niet erg, als t lekker was geweest allemaal Haha! We kregen vooraf uiensoep, wat redelijk te doen was. Volgens Anouk trouwens niet.... }> Daarna het hoofdgerecht. Anouk en ik hadden een vleesspies met rijst erbij. Best te eten. Kim en Marjo hadden zalm besteld met patat erbij (na veel gedoe, eerst zou er spaghetti bij zitten nl). Toch dachten ze dat marjo en kim ook een spies zouden krijgen, maar niet dus. Na nog meer gedoe kregen ze eerst een bak patat en moesten nog een tijd wachten Scheve mond Uiteindelijk kwamen daar dan toch 2 borden met zalm en asperges. Achteraf waren die niet eens echt lekker, maar toch. Gaat ook om t idee zullen we maar denken Haha! Ook was er een 2e bak patat gekomen inmiddels *LOL* *LOL* Daarna zouden we t toetje krijgen, ijs met aardbeien en slagroom...... en we zaten maar te wachten..... en te wachten.... en nog meer te wachten..... tot kim vroeg wanneer t kwam want anders konden we net zo goed eerst de paarden gaan voeren. Maar t kwam met 2 seconden en dat was uiteindelijk bijna zo *LOL* Kregen we een mini viënetta met warme chocodsaus en slagroom. Niet echt ijs met aardbeien dus!! Verward Verward heel apart??
's avonds weer gezellig gekletst met sonja dick en Lieke (toch?) en rond half 1 dacht ik zijn we gaan slapen op onze schattige 2 persoonskamertjes met eigen douche wc en wastafel Party!! Party!!
Vanmorgen weer op 8 uur op, paarden voeren, ontbijten en paarden zadelen. Ik mocht weer op Randy!!! Party!! Party!! Lovers
Gelukkig hadden we nu best een rustige rit, een klein sprongetje gemaakt en flinke stukken gegaloppeerd. t was wel onwijs warm, maar te doen. Na 2 uur kwamen we weer terug en moesten we opruimen, de kamers leeg halen en vertrekken.... toen waren we weer in A



en tóch voel ik een afstand.. *LOL* *LOL* Scheve mond

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 20:39

Wat gaaf joh!!,Loon op Zand is zekerzz een mooie omgeving
Ik ben er zelf twee keer op ponykamp geweest op de zelfde manege als waar jij bent geweest,het is daar echt prachtig en groot!!:D

Eluu

Berichten: 93
Geregistreerd: 28-05-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 20:48

lijkt me zo onwijs mooi , ben er nog nooit geweest maar hier zit het buursezand ( eluu staat aan de rand ervan dus ben er zo ) ben je daar wel eens geweest? kun je ook heerlijk rijden!!!!


Vrijdagmiddag zijn lu en ik nog een hert met jong tegengekomen , echt heel lief Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 21:40

Van dit verslag klopt dus he-le-maal niks, dus ik ga effe m'n vingers blauw typen op de ECHTE versie. }>

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-02 21:44

apart.... marjo is ook al aan t tikken inmiddels...... Verward Verward
ik weet toch echt zeker dat ik dit allemaal heb beleefd hoor!!! Haha! Haha! Schijnheilig

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 22:11

mhhh ik lig eigenlijk al in bed en slaap ook maare ik vind ook deze versie dus echt niet kloppen he jeetje maaike wat een fantasie zo lijkt het net of je een bikkel was en hebt gesprongen!tsssssk kan niet hoor! Morgen mijn versie!Hoe het Wel ging

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-02 22:12

ach man ik was echt hartstikke stoer!!!! je kan er gewoon niet tegen dat die platpoot van jou de groep niet bij kon houden in zn verzamelde galopje omdat jij anders je hoedje verloor!! }> Extreme duivel

Marjolein

Berichten: 11635
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 22:13

goedzo maaike, t is niet zo eng hoor een topic starten.
alleen jammer dat je doordat je de helft van de tijd je ogen dichthad en met je handen op je oren in een hoekje zat de helft gemist hebt en dus een totaal FOUT verhaal neerzet. maar wel knap hoor
*braaf*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 22:14

Klopt wel hoor, van dat verzamelde galopje en dat hoedje, maar hoe weet jij dat dan Maaike? Jij ging toch bij het splitsen met de stapploeg mee omdat je bang was om te galopperen? De leiding zei het toen jullie terugkwamen Knipoog

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-02 22:17

nee maar met Katrien kon ik de hele wereld aan, vandaar dat ik er ook maar 1 keer op kon.... Dus toen ben ik met die andere ploeg meegegaan, heb me vastgebonden op Katje zodat me niets kon gebeuren en toen gaan rijden. Tja en we waren kim steeds kwijt en nu is t toch eindelijk duidelijk waarom. De Snob!!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 22:33

Moet kiezen op welk topic ik ga reageren want na 5 versies per persoon wordt het toch een beetje verwarrend allemaal Haha!
Maar ondanks alle tegenstrijdigheden in jullie verhaal klinkt het toch erg gezellig. Als ik het allemaal goed begrepen heb:
Nimber (geen Kim, Nimber) die met hoedje door de bossen piaffeerde met een in de krul getrokken Lottel, Maaike die de volgende keer een witte Shetlander moet reserveren vanwege haar angsten voor paarden maar wel de intentie prinses op het witte paard te spelen, Sonja die haar Milena met haar pizzasnijders in plakjes heeft gesneden en zo eerder voorzien was van haar eten dan de rest, Marjolein die steeds achterstevoren ondersteboven op haar koe zat met een doekje om de vlekjes weg te werken, Anouk die na 2 bakken patat gegeten te hebben (verkregen door in een Zorropakje in volle galop het terras over te denderen met paard en al - die overigens gediskwalificeerd is voor de dressuur door Nimber - niet Kim - Nimber) Piggie niet meer de baas kon en daardoor niet veel zin meer had Haha!
Zo was het toch???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 22:41

Huh???? Verward Was jij er ook????? De enige echte waarheid ligt op tafel.....
Super! Party!!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 22:51

Cody snapt 'm haha geweldig Ik wil terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vergeet niet dat bij elk plasje iemand heel hard brulde mijn sokken! ik wil een plas met schhhhhhhhhhhhooooooooooooooon water! en na het vennetje (met min of meer schoonwater) heel hard riep nou komt er zand in mijn sokken moet ik weer door een schone plas (en mijn paard heeft geen sokken he die zijn natuurlijk weggeschoren Schijnheilig )

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 23:19

Zo te horen hebben jullie een heel gezellig ponykamp gehad! Haha!

Wel grappig om 5 verschillende versies te lezen, zo zie je maar weer dat iedereen het op z'n eigen manier interpreteert enne... ik heb de zoutpot er maar bij gehouden... Haha!

Maar mooi dat jullie je zo vermaakt hebben, 't was ook super weer voor zoiets! Cool

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 01:30

Leuk al die versies Haha!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-02 09:09

Karin schreef:
ik heb de zoutpot er maar bij gehouden... Haha!



dat was bij mijn versie niet nodig hoor Ka, das namelijk de enige échte versie dat snap je wel. Ik ben veels te bang om te liegen. Sonja Marjo en Nimberrrrr niet }> Schijnheilig

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 12:35

haha Ka je beschrijft het precies goed we hebben echt ponykamp gehad al misten we wel een beetje de speurtocht...

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-02 15:32

en niet te vergeten t linedancen met een klappertjespistool he nimberrrr Knipoog Knipoog

piggie!!!!
Berichten: 318
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 17:13

dit was dus de foute versie maaike!!!!!! Boos! Cool Haha!
maakt niet uit, kun jij ook niks aan doen. als je maar de helft heb meegemaakt.
Extreme duivel
is je broek nog schoon geworden?

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-02 21:43

*huil* mn broek is al wel weer gewassen maar je ziet nog steeds vaag wat modderspetters zitten. En dat nog wel op mn hippe babyblauwe rijbroek....

piggie!!!!
Berichten: 318
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 21:49

sorry, je krijgt wel een nieuwe van me als je het echt zo erg vindt.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-02 21:56

neej joh tuurlijk vind ik dat niet erg mn mams wast m gewoon nog een keer goed en als t er dan nog niet uit is kopen we maar een nieuwe wasmasjien Haha! Haha! Haha! Je ziet t ook niet supergoed hoor, t is dat ik t weet waar ze zitten (of waar niet Knipoog Haha! ) Ach olympic deed iig goed zn best om iedereen zo vies mogelijk te maken *LOL* *LOL*
*ik voel een afstand....*

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 22:09

Phoe kamers leeg maken Verward wat is dat Schijnheilig Verward
Gewoon snel je sleutel inleveren en snel weg rijden Lips are sealed met de paarden
Je moet eens weten wat voor zooi wij wij daar in de trekkershut hebben achtergelaten Vork Dat wil je vast niet weten Haha! Haha!