Is Pompidou het wel voor mij?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
pmarena

Berichten: 48047
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 10:31

Jij moet je vertrouwen , lef en plezier in het rijden weer terugkrijgen , dat in de eerste plaats !

En als je toch wat angstig bent/blijft , dan zou het zeker goed zijn als je ziet dat Pompidou een braaf te rijden paardje is en dat de beginselen door iemand anders gedaan worden als je er zelf de durf niet voor hebt.

Ik vind het idee van je vriendin prima , maar is erg duur en onpersoonlijk. Dus ik denk dat het allermooiste zou zijn als je iemand vind ,
op een stal of gewoon een goede betrouwbare vriendin , die jou les geeft en laat rijden op een braaf paard dat je je vertrouwen terug kan geven.
Terwijl zij met Pompidou aan de slag gaat waar jij bij bent.

Dan hou je het lekker dicht bij je en werk je met 1 persoon hieraan.
Het moet natuurlijk wel JOUW rijpaardje worden dus als iemand anders er op zijn manier mee bezig gaat is het ook niet ideaal natuurlijk.

Dus jullie allebei hulp van dezelfde persoon dan geeft dat rust , vertrouwen en duidelijkheid omdat je allebei op dezelfde manier bezig bent en je ziet wat je paardje doet.

Zou dit niet kunnen ?
Dan kan je er zelf ook even opstappen na het trainen , en zo langzaam opbouwen zonder dat jij of je paard echt om hoeven te schakelen.



pmarena

Berichten: 48047
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 11:42

Piaffe , precies wat ik bedoel ! Party!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: shadowstar, Siers83 en 95 bezoekers