Telnr kliniek Emmeloord???

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 12:07

Hoi Suzanne!

Goed idee om naar Emmeloord te gaan! Telefoonnummer is: 0527-613500.

De hoefsmid is een fantastische vent en heet Hans van Maurik (ook wel bekend uit Bit).

Maarre... als je daar toch heen gaat is het dan misschien niet verstandig om toch maar foto's van die vermeende spat te laten maken? Misschien is het geen spat en alleen wat arthrose en helpt het spatbeslag uiteindelijk niet en ben jij weer heel wat geld lichter voor je daar achter komt...

Persoonlijk ben ik van mening dat Rodinde niet zonder foto's kan zeggen dat Imatador spat heeft, zeker als er ook nog niets aan het gewricht zelf te zien is. Maar dat is mijn persoonlijke mening en als jij vertrouwen hebt in haar oordeel (ze is zeker deskundig, daar twijfel ik niet aan, maar...), moet je het gewoon doen.

BTW: verveel je je al zonder je beide paarden? *LOL* Vreemd zeker?

Groetjes en tot zaterdag!

Mieke



Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 09:29

Orri, dat was geloof ik een stagaire, ik weet ook zijn naam niet, maar Hans is leuk hè?

De meeste hoefsmeden die ik ken zijn lichtelijk contactgestoord geloof ik *LOL* , in ieder geval zijn ze vaak een beetje apart in de omgang, maar die Hans is echt leuk en verstaat zijn vak bijzonder goed!

Groetjes Mieke

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, Bielsje, Essie95, shaddy82, Vagabondo, voet en 23 bezoekers