Eigenwijs ding en ik maar klungelen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Eigenwijs ding en ik maar klungelen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-02 20:36

Vandaag heb ik tot DRIE keer toe een uitgebroken IJslander teruggezet in z'n eigen stukje land. Ik zette met veel gedoe Aldira terug, moet dan eerst door 2 andere weitjes heen waar in de eerste een Leipizzaner }> staat die ik even achter het draad wilde zetten, dus Aldira vastgezet aan de silo.
Die kwam al hinnikend achter me aangelopen zonder halster, die hing nog aan de silo Bloos Heb haar maar even gelaten en snel de Lipizzaner achter het draad gezet. Toen Aldira gepakt en bij Plief in het land gezet.
Toen ik me omdraaide stond er een IJslander achter mij Verward die er niet hoorde. Dus die weer in het eigen landje gezet en dacht toen nog dat ze er door geglipt was toen ik Dira terugzette.
Dus naar het draad van de Lipizzaner gelopen, die weer open gedaan zodat hij lekker verder kon grazen. Doe netjes het hek achter me dicht, zie ik de IJslander bukken en ZOEFFFF onder het draad door. Snel de Lipizzaner weer gepakt, want nu stonden ze in hetzelfde landje, die weer achter het draad, IJslander weer teruggezet en draad van Lipizzaner weer open. Even blijven staan om te kijken of het nu goed ging. De IJslander kijkt me brutaal aan dus ik toch draad van Lipizzaner weer dicht voor de zekerheid en ZOEFFFFF daar kwam madam de IJslander weer aangestormd Boos! Touw gepakt en haar teruggejaagd, hier schrok ze wel van want ze wilde mij ontwijken maar gleed uit en viel op haar kont. Bij de neus gepakt en WEER teruggezet. Toen moest ze even uithuilen bij haar weidegenootjes en bleef achterin staan dus toen ben ik maar weggegaan PFFFFFFFF ben wel een half uur bezig geweest in de wei Haha!

MORMELS Extreme duivel



Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-02 08:52

Nou dit is op zich echt een schatje hoor, maar het nadeel vind ik dat ze zo klein is en dus zo onder het draad door duikt. Schijnheilig
Verder niks negatiefs over de IJslander hoor Knipoog

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Besje, Blue_flower, Galeo, laura22, micksage, NorwayFjord, Sanet, schumiegirl, tjee en 147 bezoekers