nooit meer Fab...... tips????

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

nooit meer Fab...... tips????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-03 17:41

hoi
mijn moeder heeft besloten met paardrijden te kappen, iig bij fabiola... ik wil dit niet, maar ik ga ook geen 170 euro per maand betalen voor 2x per week rijden... waarom ze kapt? ze heeft er geen zin meer in...

ik mocht nog wel naar een manege ofzo, maar ik wil fab... ik wil niet naar zo'n k*tmanege!!!!! m'n oma d'r geld is op, anders had ik Fab kunnen kopen en dan had ik haar bij een kennis neergezet, was er niks aan de hand geweest... waarom waarom heb ik dat geld nou niet???? Huilen

het is niet eerlijk... m'n moeder vind het een lijdensweg worden daar waar ik nu rijd, altijd maar gezeik, waar slaat dat op? omdat ik een paar keer wat minder leuke verhalen verteld heb? ze zegt dat we nu steeds ruzie hebben.... ze werkt hard voor het geld en ze wil niet steeds ruzie daarvoor terug, terwijl ik haar altijd al zei dat het veel geld was!!!!!!!! ik liep toch met haar werk ook niet te zeiken als ze weer met k*tverhalen thuis kwam?? Ik ben egwoon ZO boos en zo verdrietig.... ik zal fab zo missen... het is zo oneerlijk..... en nu ben ik vrijdag jarig... gaan we naar Duitsland, nou wat een zin, krijg ik allemaal paardenspullen... Huilen

aanleiding: ik kreeg via msn van een meisje te horen dat ik vandaag moest rijden en morgenochtend helpen voeren. ik ben niet gaan rijden. nu heb ik er voor m'n moeder niet alles voor over.... het is zo oneerlijk!!!! ze vat het gewoon niet, en jullie waarschijnlijk ook niet, maar ik moet het kwijt.... het is niet eerlijk, gisteravond liep ze al te zeiken, ik heb mezelf in slaap gehuild, en waarom??? omdat ik mezelf niet meer snap.... eerst praten m'n ouders over fabiola kopen en dan dit... ik snap er niks meer van... ik wil Fabiola niet kwijt, maar het kan zo ook niet verder... ik kan bij een kennis staan en evt. een paard rijden, voor veeeeel minder, maar Fab houdt mij tegen, ik ben zo aan haar gehecht, ik ben gewoon gek op d'r. het is het eerst paard die echt mijn vriendin is! waar ik op aan kan, en die braaf is... waarom moet ik dat allemaal opgeven? waarom? Ik wiul haar niet kwijt.... maar waarom, waarom speelt geld toch zo'n belangrijke rol?? ik denk dat het komt dat ik zo dicht bij een eigen paard was, dat maakt het nog erger, ik wil niet opgeven.... ik wil naar die andere stal (van een kennis dus) maar ik wil niet weg bij mijn meissie... ik weet gewoon niet echt wat ik wil, het is zo'n warverhaal nu, maar ik moet het even van me afschrijven.... alles wat ik probeer, het is toch niet goed....

oja, waarom ik niet ben gaan rijden? ik mocht niet meer paardrijden, waarom zou ik dan gaan rijden? en waarom zou ik naar die andere stal gaan om te kijken of het met de bus te doen is, als ik toch niet meer mag rijden...

als m'n moeder kapt met Fabiola, kap ik met alles!!!!!!!! het is niet eerlijk, zij pakt gewoon een deel van mijn leven af, en ik moet het allemaal maar pikken?????? Fabiola betekent zoveel van me... had ik nu maar een aanvaadbaar bedrag, maar met 350 euro kom je niet ver... als ik Fab zou kunnen kopen zou m'n moeder wel willen meebetalen, daar ben ik van overtuigd.... ik weet het ook niet meer.... ik weet het egwoon niet, ik krijg nu vanalles de schuld en heb met beide ouders ruzie, terwijl we een week geleden nog praatten over Fabiola kopen en dat m'n pa zou gaan rijden enzo... ik moet ook met mijn paardenbwinkel stoppen, dus als iemand nog interesse in paardenspullen heeft...

ik kan het gewoon niet, paarden zijn mijnleven, en vooral Fabiola, ik heb nu al 2 paardjes plotseling moeten missen en daardoor betekent Fab nog meer voor me..... ik houd zo van haar!!! het is niet eerlijk...

het is een warverhaal ik weet het.
maar het moet er gewoon uit, je hoeft niet te reageren, het maakt mij niks uit, niks maakt me meer uit.... ik ben zo dramatisch als de pest, ik weet het, 'doe niet zo dramatisch' 'overdrijf niet zo' zal je dan te horen krijgen, boeie, dit is de plek waar ik mijn verhaal kwijt kan, en het is gewoon even nodig...

ik doe nu gymnasum, ga naar de 3e maar heb er geen zin meer in, we zitten op de helft van de vakantie en ik heb nog geen vakantie gevoel! vorige week was ik zowat iedere dag om 7 uur op gestaan om op stal te voeren, ik mocht ook nog 2x rijden ofzo... ik ben zaterdag de hele dag bij de stal van die kennis geweest, om te helpen, wat nou ik heb er niets voorover? Ik heb alles voor fab over, maar omdat ik 1x niet ging rijden heb ik er ineens niks voorover??? ik had geen zin om vandaag weer Marlieke te zien en op fab te rijden met het idee dat het weleens mijn laatste rit kon zijn. ik zit nu gewoon te huilen, en ik weet niet waarom, misschien omdat ik fab zal gaan missen, misschien omdat ik me aanstel... maar niets lijkt te helpen, ik HAAT het!!!!!!!!

ik ga ook nog op ponykamp begin augustus, poeh poeh wat heb ik een zin, met het idee dat Fab mee had gekund, maar door zo'n stomme k*truzie alles niet doorgaat en doordat de eigenares van de stal en fab niet zelf kon vragen of ik wilde helpen voeren en rijden en dat ze het via een ander moest doen, wat dat was het... ik weet het gewoon niet meer... ik ben gewoon gek op Fab en heb haar eindelijk gevonden, ik hou zoveel van haar!!!! normaal was ik na een jaartje ofzo wel een beetje uitgekeken op die paardjes, maar op fabiola totaal niet, voor mij het ideale paard....

als ik jullie was zou ik niet weten wat ik met dit verhaal zou aanmoeten, er is geen rode draad in te bekennen, maar nogmaals, ik moet het even van me afschrijven... iig bedankt voor je aandacht.....

oke zal je zeggen, overdrijf niet zo, stel je niet zo aan, doe niet zo dramatisch, maar ik schrijf het gewoon op, het kan me toch niets meer schelen...

Misschien heeft iemand nog tips?
Laatst bijgewerkt door Fabjuhlover op 22-07-03 18:10, in het totaal 3 keer bewerkt

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 17:44

tjee wat vervelend!! ik vind het echt heel erg voor je en wens je dan ook veel sterkte!!

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-03 17:47

dankje...

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 18:47

Het is idd een erg warig verhaal geworden,maar dat kan ook niet anders als je zoveel emotie op het moment hebt.Ik kan je alleen maar aanraden om eens diep in te ademen en daarna op een rustige manier met je ouders te gaan praten.Ik hoop echt voor je dat je tot een oplossinge met ze kan komen. Ach gut

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-03 18:48

het punt op die stal is ook dat als ik daar gewoon van 8 tot 1 keihard loop te werken je zo weer door 1 van die eigenaren wordt afgebekt!!!

en weetje, we hebben al 5x ofzo een poging gedaan, ik ga het idd NOG een keer proberen... maargoed, hopen dat het helpt, ik weet het niet meer zo...

[EA] [TK] paardenspullen... misschien wel laatste keer.
Laatst bijgewerkt door Fabjuhlover op 22-07-03 19:03, in het totaal 1 keer bewerkt

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 18:51

wat erg, echt rot voor je zeg..... maakt niet uit dat wij er niet veel van snappen (ookal begrijp ik je best wel) maar tis in ieder geval een opluchting om even je verhaal kwijt te kunnen. sterkte ermee.........

radijs

Berichten: 2004
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 21:02

ik snap der niet veel van maar dat begrijp ik ook wel als je me zoveel emoties zit!
ik zou me dan ook klote voelen!!!

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 22:54

meissie(K) weetje hoe poedersuiker voor je, kweet watje meemaakt zon beetje, dat verzacht de pijn niet ma uit ervaring weetik dat het je wel goed oet als mensen mee leven...veel sterkte

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 01:23

OK..in ieder geval sterkte en succes want dat heb je wel nodig.

Ten tweede zucht een keer diep, haal eff flink adem ga rustig zitten en vertel nou eens wat er aan de hand is?
Je hebt ruzie gehad met je ouders omdat je een keer niet gereden hebt?
En door die ruzie wordt nu alles aan de kant geschoven?

Je verhaal kwijt willen mag, staat vrij hier, maar als je tips wilt zal je iets duidelijker moeten zijn.

Dus kop op en vertel maar, dan zal je misschine idd wat tips krijgen waar je wat aan hebt.

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-03 07:52

hoi ik ga vanmiddag mijn verhaal duidelijker opschrijven eerst had ik dat zonder die vraag naar tips gedaan en toen heb ik na een tijdje dat erbij gezet. vanmiddag schrijf ik het duidelijker op maar het moest er dat moment gewoon even uit Lachen

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 08:13

Knal je bagger er maar uit hoor, FL, dat helpt je alleen maar om alles beter op een rijtje te krijgen in je bol.
Wat ik lees is dat je een stomme ruzie met je ouders hebt gekregen.
So what?
Er worden dan dingen gezegd die achteraf niet zo zwaar wegen...
Na een nachtje slapen kijkt iedereen er weer anders tegen aan.
Als je met je ouders gaat praten, zorg dan dat je iets in de aanbieding hebt (met verwijten en boos zijn schiet je niks op).
Zeg bijvoorbeeld dat je wel weet dat je een beetje puberaal hebt gereageerd, maar dat je echt wel in staat bent om het leuk te houden met Fabiola, ook al heb je 'soms' problemen met de eigenaresse.
En of je ouders je (slijmslijm) nog een kans willen geven?
Als je er tegenop ziet om zo te doen, bedenk dan maar dat het voor het goede doel is: Fabje forever!!!
Good luck!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 16:45

ik hoop echt dat je het uit kan praten met je moeder. Misschien wil zehaar wel kopen als je maar laat zien dat je het kunt.

heel veel sterkte en succes!

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-03 18:49

PFJOEI! Vanochtend belde baasje van Fabiola en de stal op... ik mocht vandaag komen rijden. Maar... ik zou al naar die andere stal van de collega van mijn moeder gaan. Ik zat te denken anders DAAR maar heen te gaan, en ik ging kijken of het met de bus te doen was. straks dan stopt het wel ineens en dan kan ik iig daar nog terecht. die stal is nl. zo veel fijner, als je daar komt wordt je verwelkomt met: Hey wat leuk dat je er weer bent enzo, en ik had m'n broertje meegenomen en dan zeggen ze van: laat maar even alles zien anders enzo, en als ik dan bij Fabiola haar stal kom (even voor de makkelijkheid Knipoog ) dan ja zegt niemand je echt gedag ofzo... en ik weet dat er meer mensen op Fabiola haar stal zo denken, en vooral omdat de economie nu achteruit gaat en mensen op Fab haar stal veel betalen, willen ze toch een beetje klantvriendelijkheid. Maargoed, ik was dus naar collega haar stal geweest, nou was goed te doen, ja het is wel wat verder en je hebt minder vrijheid, maargoed, het is te doen... mijn vader was ontzettend boos, waarom ik niet naar Fabiola was gegaan om te rijden enzo. Baasje van Fab en stal had dus gebeld en gevraagd of ik terug wilde bellen. Nou ik een paar keer geprobeerd, geen gehoor... op een gg moment nam iemand wel de telefoon op, baasje fab/stal zat op haar paard en degene die de telefoon opnam vroeg of ze wat door kon geven, ik even denken... nou, wilt u anders zeggen dat ik gebeld heb? nou dat zou ze doen. Ik dus naar college stal geweest enzo, nou bel om 5 uur weer op, ja! hebbes, ze vroeg of ik vandaag nog kwam rijden ofzo. ik zei: ja ik kon vandaag niet rijden. ze zei: ok (waarschijnlijk heeft Fabiola nu 2 dagen achter elkaar stil gestaan, wordt erg leuk dan, maarja, misschien dat ze nog in de weide heeft gestaan (hoop ik voor haar!!!!!, of dat een ander nog heeft gereden, al vrees ik voor het laatste...) maargoed, ze vroeg of ik morgen kwam, ik zei 'ja' (want donderdag is mijn standaard dag en ik heb dan ook les). Nou ze zei dat we morgen dan wel verder zouden afspreken. Dat viel me reuze mee... maargoed, mijn moeder en ik gaan al stukken beter, ik had nog steeds een beetje onduidelijk verhaal, maar ze heeft het niet meer over Marlieke bellen gehad, maar ze zei wel wat anders: "Eigenlijk zou je achter de prijs van dat paard moeten komen, misschien dan niet voor nu op korte termijn, maar evt. voor wat later (dus over 1 maandje ofzo Knipoog' Haha!:D:D wat was ik blij dat ze dat alweer zei...!!!! We doen nu weer normaal met elkaar, maar ik heb nu dus al heel wat daagjes gehad dat er een soort van gespannen lijn tussen ons inzat, ik heb het idee dat die al redelijk vervaagd is. Hiermee is het probleem van de stal niet opgelost, maar ik zal even in het kort uitleggen WAT nou 'precies' het probleem is:


Even ter informatie: Ik noem het baasje van Fabiola en de eigenares van de stal even: E. en de eigenaar van de stal even J. E en J zijn niet met elkaar getrouwd maar E en haar man wonen er wel. J heeft geen vrouw.
Het is eigenlijk altijd zo geweest... J is erg onvriendelijk en houdt nooit rekening met je. Als jij daar loopt met een wat nerveus paard en hij komt met zijn trekker (lees: heel geval, met graafmachine dinges enz. enz. erop) aanscheuren dan moet JIJ aan de kant zodat hij met veel geluid en gestuiter verder kan scheuren. Gevolg: Paard wordt bang, en ja de gevolgen zullen wisselend zijn, maar dus NIET bepaald fijn! Ook heb ik een keer meegemaakt dat ik een vriendinnetje had meegenomen naar stal en ik had mijn pony (was het toen) opgezadeld en wilde gaan rijden. Hij gaf les... Mijn vriendinnetje zat te kijken en zat vlak bij hem, want hij bleef in de hoek zitten. Nou vraagt J aan mijn vriendinnetje: 'Hoe heet die dikke daar?" Nou jaaaa zeg, ik hoorde dat achteraf, maar man, dat zeg je toch niet over een klant??? Als die het nou recht in mijn gezicht zei! Dan had ik kans om meteen een tegenwoord te geven. Nou en dat soort dingen. Nu is het probleem dat E en J wat arroganter worden, van : "Dit is ONZE bak, allemaal wegwezen, WIJ willen rijden!!!" En: "Zadel jij mijn paard even op? (of af)" En ze denken dat ze niets te verliezen hebben, maar dit loopt op een gg moment toch ook wel stuk dacht ik zo! Maargoed, ik ben dus vorige week bijna de hele week ’s ochtends om 7 uur op gestaan om op hun stal te helpen voerne, mesten, opstrooien, paarden in de wei, uit de wei, vegen, enz. enz. je kent het wel. Ik heb die maandag van 8 uur ’s ochtends t/m 1 uur die middag kapot gewerkt! Eerst gevoerd, je kent het wel, uitmesten enz. enz. nog wat extra klussen gedaan (dat je normaal toch aan een betaalde kracht zou overlaten, maargoed, dan moeten zij ervoor betalen hè, en ik deed het toch gratis! Ik ging rond een uur of half 12 kijken bij Fab of ik kon rijden, nee, er was iemand anders, dus ik balen want ik mocht rijden had ik met E afgesproken. Nou, ik weer verder werken. Op een gg moment paard voor E op gezadeld en ik loop de bak in, ik wil naar de kant van de kantine toe lopen om te vragen of iemand E wilt melden dat haar paard klaar is om bestegen te worden ( *LOL* ) Nou J reed daar ook en toen kreeg ik me toch de wind van voren!! Wat ik deed en of ik niet zag dat hij daar reed, IK rijd hier, ga jij maar daar lopen. Nou dat heb ik braaf gedaan. Ik heb E op haar paard geholpen, vroeg of ik nog wat kon doen. Nee dat hoefde niet. Ik ben naar huis gefietst met een rot gevoel van hier tot gunten (of hoe je het schrijven mag) en ben thuis op mijn bed in slaap gevallen, ZO moe was ik. Ik had niet eens gereden, dus ik heb er niets voor terug gehad, behalve een grote bek… Ik had echt zo iets: Rot toch op man, ik loop de hele ochtend (5 uur lang, fulltime baan) voor jouw stal in het zweet te werken en dan zo reagren… Nou, nu is er op de stal van mijn moeder haar collega (voor het gemak C STAL) een vriendin (voor het gemak V) van de andere eigenares van de C STAL (ze runnen die stal met 2 gezinnen) en die staat ook op de Molshoop. Ik hoorde ook haar kant en zo heeft zij nog veel ergere verhalen, terwijl zij nog veeeeel meer betaald om daar klant te zijn Knipoog. Ik kan op de C STAL gaan rijden voor een stuk minder, en het is gewoon een fijne stal waar je met respect behandeld wordt (er staat nl. iemand op Fab’s stal en die betaald zo’n 3600 gulden per maand voor 3 paardjes en ze worden zo uitgelachen, nou zegt die mevrouw V, ik zou er voor op m’n knieën gaan, iemand die IEDERE MAAND zoveel geld binnen brengt!!!!! En nu komen alle feiten op tafel, de feiten die niemand durfde te zeggen komen nu op tafel. Op Fab’s stal denkt E dat mensen die daar staan toch wel makkelijk betalen, maar met de economie van nu gaat dat ook minder worden en gaan ze toch kwaliteit eisen (want als je nou kon zeggen dat wij goede stallen hebben, ja een paar… maar ook een paar en daar zou je 150 gulden voor moeten betalen eigenlijk, zo erg…) maar vooral klantvriendelijkheid, en dat is nergens bij die gasten daar te vinden. Zo verteld V: ik heb een gigantisch groot schilderij voor E gemaakt, E pakte het aan en ze liep naar binnen. Zo heeft V nog veel meer gedaan voor E en J maar ze heeft nog nooit een ‘dankjewel’ mogen ontvangen… Maargoed, V wilt dus evt. met haar vriendin die ook op Fab’s stal staat en misschien nog wel meerdere mensen naar de C STAL gaan. Voor mij doet zich nu ook een mooie gelegenheid voor, doordat daar een pracht van een bijrijdpaardje op mij staat te wachten. WAT LET JE??? Zul je je nu afvragen. Nou, dat is simpel: FABIOLA! Misschien vind je dat ik mij aanstel, maar ik heb al zovaak paardje splotseling moeten missen, doordat ze van mij vandaan gingen, misschien dat de band met Fabiola daardoor nog sterker is. Fabiola is meer mijn vriendin aan wie ik alles vertel, dan ‘een paard’ waar ik op rijd. Ze is gewoon heel erg bijzonder voor me. Ik heb altijd ruinen verzorgt en gereden, maar ik voelde me altijd weer aangetrokken tot merries, op de manege, op ponykamp, overal. Nu ik Fabiola (ook merrie dus) verzorg, is er een sterke band onstaan, en die wil ik niet opgeven! Dus ja… DAT houd mij tegen! En nu is het ook nog zo dat als je van die stal weg gaat je ook niet meer echt welkom bent, je wordt gezien als een verrader, dus ik zou Fab ook niet meer kunnen op zoeken… Het liefst zou ik willen dat we Fabiola zouden kopen en dat ik dan op de C STAL zou gaan staan. En we waren dicht bij de koop!!! M’n ouders zeiden: doe maar een bod van 1500 euro, als ze akkoord gaan dan is het goed! (vind ik ook niet te veel voor een paard rond de 15 jaar) Maargoed, toen kwamen de ruzies om dat ik liep te zeiken over de Molshoop. Maar mijn moeder begrijpt me nu al wel beter en het gaat dus al stukken beter. Maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen… Ik ga nu eerst paar dagen naar Duitsland en m’n verjaardag daar vieren, en als ik terug kom, dan zie ik verder * HELEEEE diepe zucht Knipoog * maar kijk ik moest gewoon even mijn verhaal hier kwijt!!! J En dat lucht toch op!

anky4ever
Berichten: 56
Geregistreerd: 02-09-04
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 18:54

zozo wat een verschrikkeljik verhaal...wel fijn dat je moeder je nu wel beter begrijpt.... Wat raar dat ze daar ook zo achterlijk op die stal doen, maarja...sommige mensen :S Heel veel suc6 nog verder met je paardje

Soar

Berichten: 362
Geregistreerd: 14-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 20:04

ik weet niet of je paardje al verkocht is omdat ik het verhaal niet goed heb gelzen omdat ik sow wegmoet, maar als je paardje nog wil houden, kun je misschien in stukjes aan je moeder terugbetalen......
En anders.. Sterkte!

jennaviv
Berichten: 26
Geregistreerd: 03-11-04
Woonplaats: delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 20:32

ik snap het niet helemaal, die stal waar je nu rijd, is dat een manege of een pension stal.. en die fabiola is dus al van iemand? of is ie van de manege..

jennaviv
Berichten: 26
Geregistreerd: 03-11-04
Woonplaats: delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 21:05

oh, ik zie dat dit eigenlijk al niet meer van toepassing is.

Duhelo

Berichten: 28547
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 21:21

hoe is het nu afgelopen?

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 21:40

Ja daar ben ik ook benieuwd naar, maar denk dat dit topic zo op slot word gegooid. Mods kan hij open blijven om te kijken hoe dit is geeindigd?

Ingetje

Berichten: 217
Geregistreerd: 02-09-04
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 21:54

K ben ook benieuwd.. vertel

Duhelo

Berichten: 28547
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 22:03

kga anders es PB'tje sturen Lachen

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132058
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 22:20

Dit is al een erg oud topic, vandaar dat het een slotje krijgt.
Voor evt. vragen kun je nog een pb aan de topicstarter sturen.