k'Ben terug!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

k'Ben terug!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-02 00:35

Hallo iedereen,
Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier nog op Bokt geweest ben en ik hoop dat jullie me niet te erg gemist hebben? Haha!
Het is zo'n prachtig weer hier in Minnesota dat het zonde zou zijn om thuis te zitten en niets te doen. Ik ben dus vaak bij DC waar ik haar gezellig kan roskammen en in de zon kan liggen luieren. Heerlijk is dat!
DC is aan de betere hand. Het verband rond haar been moet er nog steeds aanblijven en dat zal nog wel een tijdje duren. Ik noem haar nu, " my problem child!" Knipoog Ja, ze is toch echt wel een probleem kind hoor. Had ze een paar dagen geleden een wond op haar neus. Niet te geloven!
Gisteren liep ik onder het prikkeldraad door, (geen prikkeldraad, maar ik kan er even niet op komen) en zij dacht dat zij dat ook kon doen. Wrong! Oh, wat was ze boos op me! Ze is toch ook zo'n schatje he!
Wel, ik ga koken. Ik wilde jullie alleen eventjes laten weten dat ik jullie nog niet vergeten ben! *LOL*

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 12:49

Dat is mooi! Wij zijn jou ook niet vergeten hoor Cool
Vervelend dat DC de neus kapot heeft, maar de situatie heeft wel wat aandoenlijks, dat ze achter je aanliep en vervolgens bijna beledigd was haha..

sonjas
Berichten: 154
Geregistreerd: 24-03-02
Woonplaats: andel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 21:26

gelukkig dat het al weer wat beter gaat met DC hopelijk is ze voorlopig even klaar met brokken maken
enne welkom terug
groetjes sonja