Wat was ik vroeger toch een sukkeltje :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 08:34

Ik weet PRECIES waar je het over hebt. Ik was vroeger net zo.

Gingen we (mn vriendin en ik) met onze verzorgpony een buitenrit maken en we hadden voor de gein maar een slofteugel gekocht, want daarmee kan je je paard mooi aan de teugel laten lopen.

Ik zag gisteren kleine meisjes rijden op verzorgpony's en die waren alleen maar aan het galoperen. En dan gingen ze van pony wisselen en dan galopeerden ze zo weer weg.
Ik wou er eerst nog wat van zeggen, maar ik dacht: zo was ik vroeger ook.

En ik had een eigen shetlanderveulen, daar gingen we gewoon mee springen (aan de hand) en longeren (hij was 1 jaar).

Eigenlijk was het bij Frans de Bruijn dat ik een paar keer op mn flikker heb gekregen van de dingen die ik verkeerd deed (wist ik veel). Vooral Kim kon nog wel eens heel erg kwaad worden!!!!
Maar dankzij dat ben ik nu echt supervoorzichtig.

Het komt dus wel goed. Meestal.


Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 14:14

Ik kan er wel een boek over schrijven.
Als ik daaraan terug denk...ik schaam me echt wat voor vreselijke dingen ik had gedaan.

Met die shetlander, het is echt ongelooflijk dat het allemaal goed gekomen is met hem. Maar die liep gewoon bij ons in de keuken en we haddenhem eens een trui aangedaan en sokken Verward Daar hadden we de onderkant uitegknipt dus leek het net alsof ie bandages om had.

Ach zo zijn er nog veeeel meer dingen.


Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 08:48

He echt leuk om die verhalen te lezen, ik moet er soms wel om lachen..

En Kim ik zou heeeeeeel erg graag op Lottie willen rijden als je op vakantie gaat, dankjewel voor het compliment!

Die manegelessen op Pothoven ben ik ook niet veel beter op geworden, ja ik kon goed blijven zitten als de paarden gingeh bokken. Maar ik denk dankzij Charlotte en Jan ben jij natuurlijk ben ik gaan nadenken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, aisie, amber15, BarbaravdW, cariena1, Googlebot, JitskeJeldau, kimmetje26, Lau07, Miriam91, Rose94, sberg, Vagabondo, valonka en 136 bezoekers